Ultimativ kjole krise - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

eElak

kamtok skriver:

P.S. Str. 48 og 174 - så er du altså næppe en elefant 

P.S. Selvironi er min ven.. ;-)
Men er faktisk blevet kaldt for "elefant" af en mange gange.. ;-)
ikke at det påvirker min reelle selvopfattelse - for har ingen snabel..  

og tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

kamtok

KaLee skriver:

og tak 

Ej hvor groft, men godt at du ikke tager det så tungt 

Er bestemt ikke nogen sylfide selv, men har heller ikke nogen snabel - og ej heller horn eller lign. - Jeg er bare godt gammeldaws TYK 

Anmeld

25. maj 2011

eElak

kamtok skriver:

Ej hvor groft, men godt at du ikke tager det så tungt 

Er bestemt ikke nogen sylfide selv, men har heller ikke nogen snabel - og ej heller horn eller lign. - Jeg er bare godt gammeldaws TYK 

Hun var syg i knolden, og ved at hun bare er en usikker pige.. ;-) og når jeg sammenligner hendes liv med mig, så foretrækker jeg mit eget... 
Derfor tager jeg det ikke til mig.. :-)

Anmeld

25. maj 2011

Ploffer

KaLee skriver:

Hey - sorry hvis jeg har postet denne forkert.... 

Jeg står i den lykkelige situation at jeg skal til bryllup om 1 måned. Jeg skal endda være brudepige - så jeg er nødt til at se bare anstændig ud.. 

Jeg har en kjole som er perfekt, og passer til dresscoden.. MEN MEN MEN... Jeg passer den ikke helt perfekt endnu.. Jeg kan få kjolen på, men syningerne sidder ikke som de skal. Sidst jeg brugte den, hvor den sad som den skulle, vejede jeg ca 20 kg mindre... Det kan jeg ikke nå at smide på under 1 måned! 

Så.. desværre ser det ud til at jeg skal ud og købe en kjole... hvilket jeg sådan set ikke har råd til.. Jeg skal også have ordnet håret (klip og farve på frisørskolen), købe den sidste gave, og jeg står uden job om 2 uger.. 

Såååå... 

er der nogen som kan anbefale en forretning med "gallakjoler" eller bare pænere kjoler, til billige penge, som laves til større piger? (vil skyde på jeg bruger str 48 der)...  

Håber i kan hjælpe - netbutikker kan også bruges... 

Jeg har en mørke lilla galla kjole du godt må købe 

Den er fra Lilly og er vist en str. 50 men jeg var også en str 48 da jeg købte den 

Anmeld

26. maj 2011

Ploffer

KaLee skriver:

Hey - sorry hvis jeg har postet denne forkert.... 

Jeg står i den lykkelige situation at jeg skal til bryllup om 1 måned. Jeg skal endda være brudepige - så jeg er nødt til at se bare anstændig ud.. 

Jeg har en kjole som er perfekt, og passer til dresscoden.. MEN MEN MEN... Jeg passer den ikke helt perfekt endnu.. Jeg kan få kjolen på, men syningerne sidder ikke som de skal. Sidst jeg brugte den, hvor den sad som den skulle, vejede jeg ca 20 kg mindre... Det kan jeg ikke nå at smide på under 1 måned! 

Så.. desværre ser det ud til at jeg skal ud og købe en kjole... hvilket jeg sådan set ikke har råd til.. Jeg skal også have ordnet håret (klip og farve på frisørskolen), købe den sidste gave, og jeg står uden job om 2 uger.. 

Såååå... 

er der nogen som kan anbefale en forretning med "gallakjoler" eller bare pænere kjoler, til billige penge, som laves til større piger? (vil skyde på jeg bruger str 48 der)...  

Håber i kan hjælpe - netbutikker kan også bruges... 

Jeg har kun disse 2 billeder af mig i kjolen  Der medfølger en stola 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

henh01

hej jeg købte en lang sort flot en i Vila til blot 400 kr.. Den er løs hele vejen ned undtagen ved barmen og kan derfor passes af mange.

Ellers er der Moonsoon...

Anmeld

26. maj 2011

henh01

h og m har en lang flot graviditetskjole - den har jeg lige købt selvom jeg ikke er gravid Den er super fedog koster kun 300 kr den er sort og lidt brunlig i det

Anmeld

26. maj 2011

De3Guldklumper

Ingesonne på trendsales. Hun har mange selskabskjoler og gallakjoler i mange str hun har ophør og derfor nedsat alle hendes ting. Virkelig en dejlig sælger - så synes du skulle tage et kig på hendes ting

Anmeld

26. maj 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
KaLee skriver:

og tak 

Har du overvejer at kontakte en skrædder og høre om der ikke var mulighed for at sy din gamle kjole ud. Tror da at det ville være en billig løsning i forhold til at skulle købe en ny kjole.

Anmeld

26. maj 2011

eElak

Ploffer skriver:

Jeg har kun disse 2 billeder af mig i kjolen  Der medfølger en stola 

HVor er du fiiin :-)

Desværre duer min krop ikke til halterneck - ville ønske at attributterne sad i den rette højde, men ak nej..

og har heller ikke råd til en ny BH til formålet..

Men mange mange mange mange tak for tilbuddet!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.