Tror I på ånder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Steph_Laurits

quar20 skriver:

jo altså kan da fortælle nogle af de mest mærkelige ting vi har oplevet herhjemme INDEN vi fik renset ud..

HVER TIRSDAG de sidste 2 måneder har vi når vi er vågnet kommet ud i vores lange gang med 10 små skabe foroven og 10  høje skabe fornede - set at de 10 øverste har stået PIV åbne, altså sådan fuldstændig åbne..

Bruseren på badeværelset er startet af sig selv 4 gange om natten

Vandhanen i køkkenet er startet af sig selv om natten..

Tino har " talt" ind i et hjørne i stuen og vist traktorbogen - og sagt HEJ HEJ når han var "færdig" med at tale og fortælle...

Tino har vågnet op grædende, hulkende, haft åndenød og peget over i et hjørne på værelset og når jeg har spurgt hvad han var ked af, pegede han over i hjørnet og skreg mand - mig Og det var ikke hver anden gang - men HVER EVIG ENESTE GANG...   Og han vågnede ca. 5 dage om ugen..

Vi har hørt fodtrin i gangen og ind mod stuen..

Vores hoveddør er sprunget op 3 gange TRODS den har været låst..!!

Så valgte jeg simpelthen at kontakte en bekendt af familien ( min mosters veninde ) - for at få hende herud - jeg tænkte at hvis det kan hjælpe på alle de mærkelige ting der er sket og sker, ja så er det sku forsøget værd...!!

Hun kommer herud, fortæller en masse ting som IKKE er blevet sagt til NOGEN overhovedet - men dem fortæller hun..!! Hun mærker efter osv, og finder pludselig dynamoen ( åbenbart mig ) - som tiltrækker fra den åndelige verden - fordi jeg er et "åbent menneske" og at jeg, hvis jeg vil kan lære alt det der geil...!!

Hun siger på et tidspunkt ude i vores gang ( med alle vores skabe ) - at hun godt vil have et tegn på at der er nogle - og pludselig springer vores skabslåge op - sådan voldsomt op lige foran os.. KÆFT jeg var bange - sådan voldsomt bange..!!

Nå men da hun så skal ha fjernet den værste og sidste inde i stuen, tænder hun et lys og lægger sin kæde ( sådan en kæde hun bruge ro ghar med overalt som også beskytter hende mod at tage noget med hjem ) - siger hun at hun skal give et tegn på at han vil forsvinde - der sker intet - og jeg tænker JA JA JA JA....!!

Hun siger det så igen - og kort tid efter gynger Liams aktivitetslegetøæj ( en lille frø ) over i kravlegården frem, tilbage, frem, tilbage, frem også stopper den meget pludselig og står helt stille..!! INTET ser de to der er her, da de står med lukkede øjne - jeg sidder godt 3 meter væk fra kravlegården. og de står godt 1½ meter derfra.. INGEN vinduer er åbne, og der skal alligevel noget til at gynge den da der er sådan en lidt tung dims i så når du trykker på den så siger den QUARK QUARK...!!

Da de så går ud, siger hun at der kan få 2 døgn før det lægger sig - da der stadig vil være aftryk fra dem der har været her.. Og idet hun siger det ( hoveddøren står åben og vores køkken er lige indenfor døren storts set ) - høre jeg en lyd - og vender mig om, så står mit køkkenskab og klapre - altså sådan frem og tilbage, og seriøst det kan det altså ikke af sig selv..

Så jo jeg tror på det efter i onsdags... - og det skal lige siges at siden onsdag har vi INTET bemærket og Tino har sovet igennem HVER NAT..

HOLY MAGLE!!!
Det er da meeega scary
Ville seriøst være sygt bange og ikke turde være hjemme!

Har et par gange oplevet en skygge om natten da jeg var mindre på min fars gård - en skygge der stod i hjørnet ved døren ud til gangen på min halvsøsters værelse - troede det var min far fordi det godt kunne ligne. Men var det ikke

Og har siddet ALENE hjemme på gården med alle 3 katte hos mig i sofaen nede i stuen hvor jeg lige pludselig hører et KÆMPE brag som kom fra 1. salen , som var det en reol der væltede. Det blev tjekket og der var INTET sket!

Og en anden gang (var der dog ikke selv, men min halvsøster, far og hans kone var der), de hører en der går ovenpå og de tror jeg straks der er en indbrudstyv for hvad skulle det ellers være? Min far render så op med en stavlygte i hånden, men der er INTET!!

Da jeg boede hjemme fik jeg min søsters gamle værelse fordi hun flyttede hjemmefra og min mor overtog så mit værelse som soveværelse. Jeg havde INTET oplevet derinde.
Men når min bror sov inde i det værelse i min mors seng vågnede hun ved at han stortset HVER nat lå og talte i søvne (troede hun), men han ligger og snakker og hun får kigget ovre ved hans side af sengen og ser skikkelsen af en lille dreng. Idet hun får "øjenkontakt" med den lille dreng kommer der en "hvæse lyd" og så var skikkelsen væk. Det skete flere gange, men KUN når han lå derinde. Der var ikke noget når hun alene i soveværelset og der var heller ikke noget når han lå på hans eget værelse

Syntes det er meeeega klamt og vildt uhyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

quar20

StephanieJ skriver:

HOLY MAGLE!!!
Det er da meeega scary
Ville seriøst være sygt bange og ikke turde være hjemme!

Har et par gange oplevet en skygge om natten da jeg var mindre på min fars gård - en skygge der stod i hjørnet ved døren ud til gangen på min halvsøsters værelse - troede det var min far fordi det godt kunne ligne. Men var det ikke

Og har siddet ALENE hjemme på gården med alle 3 katte hos mig i sofaen nede i stuen hvor jeg lige pludselig hører et KÆMPE brag som kom fra 1. salen , som var det en reol der væltede. Det blev tjekket og der var INTET sket!

Og en anden gang (var der dog ikke selv, men min halvsøster, far og hans kone var der), de hører en der går ovenpå og de tror jeg straks der er en indbrudstyv for hvad skulle det ellers være? Min far render så op med en stavlygte i hånden, men der er INTET!!

Da jeg boede hjemme fik jeg min søsters gamle værelse fordi hun flyttede hjemmefra og min mor overtog så mit værelse som soveværelse. Jeg havde INTET oplevet derinde.
Men når min bror sov inde i det værelse i min mors seng vågnede hun ved at han stortset HVER nat lå og talte i søvne (troede hun), men han ligger og snakker og hun får kigget ovre ved hans side af sengen og ser skikkelsen af en lille dreng. Idet hun får "øjenkontakt" med den lille dreng kommer der en "hvæse lyd" og så var skikkelsen væk. Det skete flere gange, men KUN når han lå derinde. Der var ikke noget når hun alene i soveværelset og der var heller ikke noget når han lå på hans eget værelse

Syntes det er meeeega klamt og vildt uhyggeligt

har aldrig været skræmt - men tænkt F*******CK

Men blev vred da det begyndte at " gå ud over" Tinos nattesøvn - det kunne jeg slet ikke leve med..

Og må indrømme at efter de var her i onsdags har der absolut intet været - så tror fuldt og fast på det..! Har altid troet når man så det i tv at det blev klippet sammen osv..!! Men det tror jeg altså ikke på det ALTID gør...!!

Men det lyder da hellere ikke for rart med de oplevelser som du ahr oplevet - fy for den...!!

Anmeld

29. maj 2011

Preghiera

Rosa skriver:

Nej - jeg tror på intuition, drømme og ønsker fra mennesker som har det svært. 

Hah, jeg skulle lige til at skrive sådan ca. præcis det samme.

Det er for mig samme årsag til religion etc.. Folk aner slet ikke hvad følelser, behov, svigt osv, kan afføde i deres hoveder. Det er såmænd helt naturligt (altså religiøse er ikke ligemed sindssyge) De er måske bare knapt så bevidste om deres egen rolle i det "billede" de tror på.

- Lige en slutnote: Og jo jo, så ser man lige super-rationelle mig sidde og pisse i bukserne til Paranormal Activity Fantasien kan godt overtage fornuften en fredag aften med popcorn

Anmeld

29. maj 2011

Steph_Laurits

quar20 skriver:

har aldrig været skræmt - men tænkt F*******CK

Men blev vred da det begyndte at " gå ud over" Tinos nattesøvn - det kunne jeg slet ikke leve med..

Og må indrømme at efter de var her i onsdags har der absolut intet været - så tror fuldt og fast på det..! Har altid troet når man så det i tv at det blev klippet sammen osv..!! Men det tror jeg altså ikke på det ALTID gør...!!

Men det lyder da hellere ikke for rart med de oplevelser som du ahr oplevet - fy for den...!!

Ej kan jeg da godt forstå, det er da rimelig spooky!!
Godt det er væk og I og ikke mindst Tino har fået ro igen.

Har eller ikke altid troet på det, men efter hvad jeg selv har oplevet så gør jeg skisme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.