Tror I på ånder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Chellen

Stjernestøv skriver:

Det må have været en smuk oplevelse :-)

Det var det helt bestemt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

baby012

Jeg må ærligt indrømme at jeg ALTID har været 100% sikker på at det ikke findes, men efter min farmor døde (mest betydningsfulde i mit liv) er jeg blevet i tvivl.. 

har en orkide derhjemme(hendes ynlings blomst), som ikke havde været i blomst i 2 år ! men nu, 3 mdr efter hendes død, står den stadig fint i al sin pragt, den første blomst sprang ud da begravelsen var slut, knoppen kom da hun døde.. der er stadig en knop .. hun lå på hospice i 15 dage, hun døde dagen efter jeg havde været der og sagt farvel, som om at det bare var det hun havde ventet på... selv til begravelsen-reseptionen syns jeg at jeg kunne mærke hendes posetive energi i hele lokalet imens de 90 menesker der var grinede og delte minder om hende.. jeg syns stadig at jeg kan trøste mig med at jeg tror på at hun stadig er her hos mig når jeg bliver ked af det, og savner hende.. og er så ked a at min lille baby ikke når at møde dette fantastiske meneske som altid var der for mig, bare hun lige havde holdt 8 måneder mere, men hun kæmpede til det sidste  .. 

så ja, jeg tror på at der måske kan være noget om det med at vi kan efterlade en form for energi når vi forlader kroppen.. ?

Anmeld

28. maj 2011

FrkLarsen

JA!

Jeg tror på dem!

Jeg har set, hørt og mærket dem mange gange efterhånden, så det er en vanesag her nu 

Du er det ved at være et stykke tid siden jeg sidst så en, men sidst jeg så personen var det som at kigge på en REAL person!

Det var en mandlig ånd (ANER IKKE HVEM), som stod forenden af sengen oppe på barselsafsnittet efter jeg havde født min datter.

jeg så ham i detaljer og har allerede været rundt og spørge ind til familie..

Ifølge en clairvoyant er det ikke en slægtning, men en der har hægtet sig på mig, eller en der føler træng til at passe på min datter og jeg 

Ellers har jeg set min morfar, og min 'skytsengel' . :-)

Anmeld

28. maj 2011

LuciaLiann

Jah jeg tror på ånder og hvad der ellers kan være derude..

min kæreste/kommende mand er meget spirituel anlagt og har derfor en del med den verden at gøre

men har ik selv oplevet noget...

Anmeld

28. maj 2011

Kief31

Nej, tror absolut ikke på sådan noget..

Anmeld

28. maj 2011

Ja, jeg tror meget på det!!  Jeg synes det er vildt spændende, og kunne rigtigt godt tænke mig at tage nogle kurser omkring det.. Altså, at blive clearvioant(staves)  og noget i den stil!!

Stine og Lisa.

Anmeld

28. maj 2011

quar20

jeg har ALDRIG rigtig troet på det - FØR der skete MEGET mærkelige ting hjemme hos mig.. I GUDER jeg har været forvirret omkring netop det her emne..!!

Men jeg har faktisk så sent som i onsdags - haft en bekendt af familie ude som har renset vores hjem..!!

Og hun bad om beviser : Og det skal jeg fandme lige love for vi alle fik - og her gik jeg rundt og troede jeg var småskør - fordi jeg og min ældste søn har oplevet mærkelige ting, og min mand har hørt to kæmpe brag ude i et skab, men der var intet  Men efter i onsdag er jeg OVERBEVIST om at der findes ånder...!! Nogle er gode mens andre er mindre gode..!!

Men ja jeg er total troende på det punkt NU hvor jeg selv har oplevet det..

Anmeld

28. maj 2011

FrkLarsen

Tilmeldt skriver:

Ja, jeg tror meget på det!!  Jeg synes det er vildt spændende, og kunne rigtigt godt tænke mig at tage nogle kurser omkring det.. Altså, at blive clearvioant(staves)  og noget i den stil!!

Stine og Lisa.

ENIG! 

Det er SÅ spændende!!! 

Anmeld

28. maj 2011

Steph_Laurits

quar20 skriver:

jeg har ALDRIG rigtig troet på det - FØR der skete MEGET mærkelige ting hjemme hos mig.. I GUDER jeg har været forvirret omkring netop det her emne..!!

Men jeg har faktisk så sent som i onsdags - haft en bekendt af familie ude som har renset vores hjem..!!

Og hun bad om beviser : Og det skal jeg fandme lige love for vi alle fik - og her gik jeg rundt og troede jeg var småskør - fordi jeg og min ældste søn har oplevet mærkelige ting, og min mand har hørt to kæmpe brag ude i et skab, men der var intet  Men efter i onsdag er jeg OVERBEVIST om at der findes ånder...!! Nogle er gode mens andre er mindre gode..!!

Men ja jeg er total troende på det punkt NU hvor jeg selv har oplevet det..

Ej vil du ikke fortælle?

Anmeld

28. maj 2011

quar20

StephanieJ skriver:

Ej vil du ikke fortælle?

jo altså kan da fortælle nogle af de mest mærkelige ting vi har oplevet herhjemme INDEN vi fik renset ud..

HVER TIRSDAG de sidste 2 måneder har vi når vi er vågnet kommet ud i vores lange gang med 10 små skabe foroven og 10  høje skabe fornede - set at de 10 øverste har stået PIV åbne, altså sådan fuldstændig åbne..

Bruseren på badeværelset er startet af sig selv 4 gange om natten

Vandhanen i køkkenet er startet af sig selv om natten..

Tino har " talt" ind i et hjørne i stuen og vist traktorbogen - og sagt HEJ HEJ når han var "færdig" med at tale og fortælle...

Tino har vågnet op grædende, hulkende, haft åndenød og peget over i et hjørne på værelset og når jeg har spurgt hvad han var ked af, pegede han over i hjørnet og skreg mand - mig Og det var ikke hver anden gang - men HVER EVIG ENESTE GANG...   Og han vågnede ca. 5 dage om ugen..

Vi har hørt fodtrin i gangen og ind mod stuen..

Vores hoveddør er sprunget op 3 gange TRODS den har været låst..!!

Så valgte jeg simpelthen at kontakte en bekendt af familien ( min mosters veninde ) - for at få hende herud - jeg tænkte at hvis det kan hjælpe på alle de mærkelige ting der er sket og sker, ja så er det sku forsøget værd...!!

Hun kommer herud, fortæller en masse ting som IKKE er blevet sagt til NOGEN overhovedet - men dem fortæller hun..!! Hun mærker efter osv, og finder pludselig dynamoen ( åbenbart mig ) - som tiltrækker fra den åndelige verden - fordi jeg er et "åbent menneske" og at jeg, hvis jeg vil kan lære alt det der geil...!!

Hun siger på et tidspunkt ude i vores gang ( med alle vores skabe ) - at hun godt vil have et tegn på at der er nogle - og pludselig springer vores skabslåge op - sådan voldsomt op lige foran os.. KÆFT jeg var bange - sådan voldsomt bange..!!

Nå men da hun så skal ha fjernet den værste og sidste inde i stuen, tænder hun et lys og lægger sin kæde ( sådan en kæde hun bruge ro ghar med overalt som også beskytter hende mod at tage noget med hjem ) - siger hun at hun skal give et tegn på at han vil forsvinde - der sker intet - og jeg tænker JA JA JA JA....!!

Hun siger det så igen - og kort tid efter gynger Liams aktivitetslegetøæj ( en lille frø ) over i kravlegården frem, tilbage, frem, tilbage, frem også stopper den meget pludselig og står helt stille..!! INTET ser de to der er her, da de står med lukkede øjne - jeg sidder godt 3 meter væk fra kravlegården. og de står godt 1½ meter derfra.. INGEN vinduer er åbne, og der skal alligevel noget til at gynge den da der er sådan en lidt tung dims i så når du trykker på den så siger den QUARK QUARK...!!

Da de så går ud, siger hun at der kan få 2 døgn før det lægger sig - da der stadig vil være aftryk fra dem der har været her.. Og idet hun siger det ( hoveddøren står åben og vores køkken er lige indenfor døren storts set ) - høre jeg en lyd - og vender mig om, så står mit køkkenskab og klapre - altså sådan frem og tilbage, og seriøst det kan det altså ikke af sig selv..

Så jo jeg tror på det efter i onsdags... - og det skal lige siges at siden onsdag har vi INTET bemærket og Tino har sovet igennem HVER NAT..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.