højre eller venstre hånd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Siljesmor

Her er:

Mor venste

Far højre

Jakob højre

Silje højre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

SiLiMiMa

Her er både mor og far højrehåndet.

Vores første - en dreng - er venstrehåndet. De 3 andre - piger - er højrehåndet.

heidi

Anmeld

26. maj 2011

Sabine...!

her er mor venstre

far højer

barn venstre

..........

og lille søster ser også ud til at blive venstre håndet... men det ved vi ikke i nu...

Anmeld

26. maj 2011

Shoppingmor

Herhjemme er både far og mor højrehåndet, mens begge unger (5 3/4 og 3 år) er venstrehåndede...Vi er derfor lidt spændte på om lillebror også bliver venstrehåndet...

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Jeg er venstrehåndet men mand og børn er højrehåndede.

Oprindeligt var jeg også højrehåndet, men så brækkede jeg armen som 3 årig - lige i den periode hvor jeg var aller mest vildt med at tegne. Og da jeg ikke kunne tegne med højre hånd pga gipsen blev jeg venstrehåndet

Anmeld

26. maj 2011

oerbaek

her er vi alle højrehåndet kan dog ikke svare for den mindste endnu han er kun 2 måneder men ellers er vi 4 andre højre

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Jeg er venstrehåndet, kæresten højrehåndet... Julie venstre.. Men synes det er svært sige med hende, for hun skifter hele tiden... 

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

noname skriver:

Har tænkt på hvordan det fordeler sig med de højre og venstrehåndede.

vi er begge venstre håndede, men jeg er ret sikker på at Carolækkermusen bliver højrehåndet - umuligt at sige endnu det ved jeg godt, men hun foretrækker ofte den højre hånd frem for den venstre.

(hi hi hi tror jeg har stavet helt forkert, synes det ser forkert ud - bær lige over med mig)

NoName

Har stemt blankt. Hos os - hvis jeg kigger på mine egne forældre og mig. Er de fleste af os ambidekstrale. Altså kan bruge begge hænder lige godt 

Anmeld

26. maj 2011

Klumpe-dumpe

Jeg har stemt andet.

jeg selv er både højre og venstre håndet.

Min datters far er højre håndet.

og min datter er venstre håndet.

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

Jeps det gør de... Og skyder de med bolde så bruger Oliver højre og Alexander venstre

Så er de på samme vogn som Jeg. Ambidekstral 

Jeg skriver med venstre. Stortset alt andet gør jeg med højre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.