Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har tænkt på hvordan det fordeler sig med de højre og venstrehåndede.
vi er begge venstre håndede, men jeg er ret sikker på at Carolækkermusen bliver højrehåndet - umuligt at sige endnu det ved jeg godt, men hun foretrækker ofte den højre hånd frem for den venstre.
(hi hi hi tror jeg har stavet helt forkert, synes det ser forkert ud - bær lige over med mig)
NoName
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
man kan ikk regne med hvad børnene bliver før de er omkring 2 år :-)
Jeg har skreve andet fordi jeg ikke ved hvad donor er...jeg er højrehåndet og det ser ud til at Runa også er det
her er vi begge højre håndet, de to store er højrehåndet, men de to små er venstre.
Jeg er højre min kæreste er højre og daniel er højre
noname skriver: Har tænkt på hvordan det fordeler sig med de højre og venstrehåndede. vi er begge venstre håndede, men jeg er ret sikker på at Carolækkermusen bliver højrehåndet - umuligt at sige endnu det ved jeg godt, men hun foretrækker ofte den højre hånd frem for den venstre. (hi hi hi tror jeg har stavet helt forkert, synes det ser forkert ud - bær lige over med mig) NoName
Her er det hos begge drenge...
mor højre, far højre, barn højre og venstre
Men de bruger så mest højre dog ikke til sport og andre ting
twinboys skriver: Her er det hos begge drenge... mor højre, far højre, barn højre og venstre mor højre, far højre, barn højre og venstre Men de bruger så mest højre dog ikke til sport og andre ting
skægt, kan de skrive med begge hænder????
og spiser de også med begge hænder.... jeg mener med kniven i venstre og gaflen i højre - som i min verden er helt forkert.
noname skriver: skægt, kan de skrive med begge hænder???? og spiser de også med begge hænder.... jeg mener med kniven i venstre og gaflen i højre - som i min verden er helt forkert.
Jeps det gør de... Og skyder de med bolde så bruger Oliver højre og Alexander venstre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128