Huskeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Det styrer man jo selv, jeg ville bare ikke komme mit lille spædbarn i en stor tremmeseng.

Okay, tja. Det skader den jo ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Lotus86

Drømmeren1990 skriver:

Okay, tja. Det skader den jo ikke.

Nej sikkert ikke, men derfor ville jeg stadig ikke gøre det, men der er man jo så forskellige

Anmeld

28. maj 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Nej sikkert ikke, men derfor ville jeg stadig ikke gøre det, men der er man jo så forskellige

Ja. Men hvorfor vil du så gøre det?  

Anmeld

28. maj 2011

Lotus86

Drømmeren1990 skriver:

Mener du hvorfor jeg ikke ville lægge mit spædbarn i en stor tremmeseng?

Anmeld

28. maj 2011

LC

Drømmeren1990 skriver:

Nogle baby føler sig utrykke ved at komme ned i sådan en stor seng, Men det kan nemt løses ved enten at lade din baby sove i liften, og evt stille liften i tremmesengen.

Eller hvis du har en reserve voksen dyne, så lig den rundt i kanten, så tremmesengen ikke er så stor, hvis du forstår hvad jeg mener.

Vores datter sov i tremmeseng fra hun var 2måneder, og ind til da kunne hun lige så godt have sovet i sin lift. Men vi fik en mindst 70 år gammel babyseng, som min mor også havde sovet i da hun var lille baby, og mine forældre havde gjordt en masse for at sætte den i pæn stand, så den brugte vi til at starte med, havde vi ikke den, havde jeg nok brugt liften og så i tremmesengen når baby blev lidt større og skal sove på ejet værelse.

Anmeld

28. maj 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Mener du hvorfor jeg ikke ville lægge mit spædbarn i en stor tremmeseng?

Ja

Anmeld

28. maj 2011

Drømmeren1990

LC skriver:

Nogle baby føler sig utrykke ved at komme ned i sådan en stor seng, Men det kan nemt løses ved enten at lade din baby sove i liften, og evt stille liften i tremmesengen.

Eller hvis du har en reserve voksen dyne, så lig den rundt i kanten, så tremmesengen ikke er så stor, hvis du forstår hvad jeg mener.

Vores datter sov i tremmeseng fra hun var 2måneder, og ind til da kunne hun lige så godt have sovet i sin lift. Men vi fik en mindst 70 år gammel babyseng, som min mor også havde sovet i da hun var lille baby, og mine forældre havde gjordt en masse for at sætte den i pæn stand, så den brugte vi til at starte med, havde vi ikke den, havde jeg nok brugt liften og så i tremmesengen når baby blev lidt større og skal sove på ejet værelse.

Ja, lige præcis!

Anmeld

28. maj 2011

Lotus86

Drømmeren1990 skriver:

Ja

Synes bare en tremmeseng virker alt for stor til sådan en lille en, for mig virker det mere trygt hvis barnet ligger i en mindre seng/vugge, men som nævnt oppe over, så er der jo mange måder man kan løse det på, feks ved at have barnet i liften det første stykke tid

Anmeld

29. maj 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Synes bare en tremmeseng virker alt for stor til sådan en lille en, for mig virker det mere trygt hvis barnet ligger i en mindre seng/vugge, men som nævnt oppe over, så er der jo mange måder man kan løse det på, feks ved at have barnet i liften det første stykke tid

Ja det er nok noget man selv finder ud af når tiden er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.