Huskeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.720 visninger
48 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Drømmeren1990

Har i en huskeliste over udstyr man skal have til en bebs? Og hvad er nødvendigt at købe, og hvad er måske ikke så nødvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Fru.Mäes <3

Drømmeren1990 skriver:

Har i en huskeliste over udstyr man skal have til en bebs? Og hvad er nødvendigt at købe, og hvad er måske ikke så nødvendigt?

Velkommen til - håber du kan lide at være her Vi havde ikke en huskeliste, jeg købte og ønskede mig ting, som jeg synes jeg skulle have til min bette dreng Også købte vi hen af vejen, de ting som vi synes vi manglede Krams Rikke

Anmeld

25. maj 2011

Kløver

Jeg lavede en huskeliste og krydsede af, men den varierer jo lidt efter behov og efter årstiden for babys ankomst

Anmeld

25. maj 2011

Carl-Emil's mor

Vi har store stykker karton hængende i soveværelset hvor der er skrevet en med hvad vi har af og en med hvad vi mangler  så har vi skrevet som personlige ting på den , sådan rigtig pusse-nusse-hyggeligt og synes nu vi har fået det meste med, meeeeen mon ikke vi har overset noget?? 

Anmeld

25. maj 2011

Fenja09

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid søgte jeg på nettet over en liste som kunne gøre det hele lidt mere overskueligt for os - kan være at du også kan bruge den

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/ting-du-kan-faa-brug-for-efter-foedslen.htm

Anmeld

25. maj 2011

Drømmeren1990

FrøkenHedegaard skriver:

Velkommen til - håber du kan lide at være her Vi havde ikke en huskeliste, jeg købte og ønskede mig ting, som jeg synes jeg skulle have til min bette dreng Også købte vi hen af vejen, de ting som vi synes vi manglede Krams Rikke

Tak skal du have

Okay, vil helst ikke glemme noget. Men det kommer jo nok osse helt naturligt tror jeg. Bare mig der ikke kan vente. Hehe. Hvad har du så gjort af de ting du ikke bruger mere, sælger du det eller gemmer i det?

Anmeld

25. maj 2011

Drømmeren1990

Maja84 skriver:

Jeg lavede en huskeliste og krydsede af, men den varierer jo lidt efter behov og efter årstiden for babys ankomst

hehe, lige præcis!

Anmeld

25. maj 2011

Drømmeren1990

Elmer&Amy skriver:

Vi har store stykker karton hængende i soveværelset hvor der er skrevet en med hvad vi har af og en med hvad vi mangler  så har vi skrevet som personlige ting på den , sådan rigtig pusse-nusse-hyggeligt og synes nu vi har fået det meste med, meeeeen mon ikke vi har overset noget?? 

Jo mon ikke altid der er det ? :p Hvad har du købt?

Anmeld

25. maj 2011

Tennamor

Her er den liste jeg lavede til mig selv.. Jeg er typen der prøver at have styr på ALT..

Udover det nedenstående, er der selvfølgelig også tøj. Jeg vil dog råde dig til, ikke at købe for meget fra start af.

vugge

Madras til vugge
Lagener til vugge
Tisseunderlag til vugge
babydyne
Sengetøj

barnevogn
lagner til barnevogn
madras til barnevogn
insektnet
regnslag
duniduo
sommerdyne til duniduo
pusletaske
solskærm

sikkerhedsgitre
babyalarm
negleklippe
badeslag
kam/børstesæt
termometer
vatpinde
badeolie
numsecreme

Puslebord
puslepude
stofbleer
bleer

engangsvaskeklude
blespand + refills
vådservietter

Sutteflasker
ammepude
sutter
bidering
savlesmække
flaskerenser

Autostol

Anmeld

25. maj 2011

Drømmeren1990

Hold da op, det var godt nok en del. Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.