når kæresten ikke vil ændre mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

rogerrasch

Elmer&Amy skriver:

måske du skal se det positive i at det så er slut for en stund lige nu? Det kan f.eks få ham til at indse hvad det er han pludselig mangler?

Når man går hjemme kan man faktisk risikere at gå helt psykisk ned.. nu ved jeg ikke hvorfor han gør det..

Min kæreste gik sygemeldt efter sidste tur til afghanistan, var jeg blevet en kælling over han ikke havde ordnet huset når jeg kom hjem fra job i fængslet så var det gået helt galt .....

Og vil lige sige at jeg har en kæreste med rimelig stort temperament, han var også rigtig rigtig god til at overreagere, men ved at "teste" og forklare og tegne og fortælle har han ændret sig helt ekstremt meget og forstår slet ikke når folk handler som han selv gjorde før...

Hvor gammel er din kæreste/eks?? 

han bliver 27 her den 2. juni. ja men problemet er han han selv sagde og lovede højt og helligt at være den der gør rent osv. nu hvor jeg havde fået arbejde og ikke har så meget overskud. Og det pisser mig af at han lover og lover men aldrig holder noget af det, det er nok noget af det værste jeg ved, og har sagt til ham så mange gange at hvis han ikke kan overholde noget så skal han ikke love noget somhelst, men det fortsætter bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Carl-Emil's mor

rogerrasch skriver:

han bliver 27 her den 2. juni. ja men problemet er han han selv sagde og lovede højt og helligt at være den der gør rent osv. nu hvor jeg havde fået arbejde og ikke har så meget overskud. Og det pisser mig af at han lover og lover men aldrig holder noget af det, det er nok noget af det værste jeg ved, og har sagt til ham så mange gange at hvis han ikke kan overholde noget så skal han ikke love noget somhelst, men det fortsætter bare

For mig lyder det altså som at du bliver skuffet og lidt "svigtet" så måske, som tidligere nævnt skal du prøve at se det positive i din nye situation selvom det er svært..

Mange tanker og held og lykke 

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

Elmer&Amy skriver:

For mig lyder det altså som at du bliver skuffet og lidt "svigtet" så måske, som tidligere nævnt skal du prøve at se det positive i din nye situation selvom det er svært..

Mange tanker og held og lykke 

det er da værd at overveje, men også svært fordi jeg elsker ham så meget. men takker

Anmeld

25. maj 2011

chael

rogerrasch skriver:

jeg har det problem at mig og min kæreste er i gang med projekt baby eller rettere sagt var igang, da jeg så kommer hjem fra arbejde idag kl 18, kommer vi op at skændes, og nu er han gået fra mig og der er kun gået en time, jeg ved seriøst ikk hva jeg skal gøre, han er så fandens stædig, og jeg vil seriøst gøre alt for at vinde ham tilbage ved bare ikke hvordan da han siger nej konstant. Han er mit livs kærlighed, ved bare ikke hvad jeg skal gøre

tror bare jeg trænkte til at komme ud med alt det jeg sidder og tuder over lige nu

Lad ham være og lad ham køle ned.

Tal igen imorgen eller overmorgen. Selvom det er mega hamrende pisse fu*king hårdt!!!

Men det lyder som et skænderi hvor i begge skal køle ned og lige tænke over tingene.

Håber i finder ud af det igen.

*Camilla 22+0

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

chael skriver:

Lad ham være og lad ham køle ned.

Tal igen imorgen eller overmorgen. Selvom det er mega hamrende pisse fu*king hårdt!!!

Men det lyder som et skænderi hvor i begge skal køle ned og lige tænke over tingene.

Håber i finder ud af det igen.

*Camilla 22+0

ja men problemet er at vi bor sammen så kan det være rigtig svært at undgå hinanden et par dage

Anmeld

25. maj 2011

chael

rogerrasch skriver:

ja men problemet er at vi bor sammen så kan det være rigtig svært at undgå hinanden et par dage

Okay, forstod det bare som at han var gået hjemmefra.

Men så lad være med at tale sammen, undgå hinanden. Selvom det også er svært

Men uanset hvad, så lyder det som om at i nok lige skal give hinanden et pusterum.

*Camilla

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

chael skriver:

Okay, forstod det bare som at han var gået hjemmefra.

Men så lad være med at tale sammen, undgå hinanden. Selvom det også er svært

Men uanset hvad, så lyder det som om at i nok lige skal give hinanden et pusterum.

*Camilla

ja okay... tusind tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.