når kæresten ikke vil ændre mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

rogerrasch

jeg har det problem at mig og min kæreste er i gang med projekt baby eller rettere sagt var igang, da jeg så kommer hjem fra arbejde idag kl 18, kommer vi op at skændes, og nu er han gået fra mig og der er kun gået en time, jeg ved seriøst ikk hva jeg skal gøre, han er så fandens stædig, og jeg vil seriøst gøre alt for at vinde ham tilbage ved bare ikke hvordan da han siger nej konstant. Han er mit livs kærlighed, ved bare ikke hvad jeg skal gøre

tror bare jeg trænkte til at komme ud med alt det jeg sidder og tuder over lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mira0911

Mon ikke han bliver god igen? eller mener han det alvorligt? 

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

han virker ikke sådan han er bare skredet og smed ringen

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

rogerrasch skriver:

han virker ikke sådan han er bare skredet og smed ringen

Okey.... Håber da virkelig han bliver god igen,... for det er da ikke rart det der.... 

Anmeld

25. maj 2011

baby012

rogerrasch skriver:

jeg har det problem at mig og min kæreste er i gang med projekt baby eller rettere sagt var igang, da jeg så kommer hjem fra arbejde idag kl 18, kommer vi op at skændes, og nu er han gået fra mig og der er kun gået en time, jeg ved seriøst ikk hva jeg skal gøre, han er så fandens stædig, og jeg vil seriøst gøre alt for at vinde ham tilbage ved bare ikke hvordan da han siger nej konstant. Han er mit livs kærlighed, ved bare ikke hvad jeg skal gøre

tror bare jeg trænkte til at komme ud med alt det jeg sidder og tuder over lige nu

håber han kommer igen.. men ellers, skal det nok også gå alt sammen 

men ja, det er altid hårdt.. min smuttede i torsdags.. og kæmper stadig med at få ham overbevist om at han skal komme tilbage til mig og den ufødte .. 

KÆMPE  til dig.. - for jer 

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

jo det er mega ubehageligt, er mega ked af det

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

ja ville ønske jeg allerede var blevet gravid så der måske var større chance for at vinde ham tilbage

Anmeld

25. maj 2011

Carl-Emil's mor

Vend tingene om selvom det er hårdt: Kan han reagere sådan nu hvordan vil han så blive når baby kommer og tingene bliver pres og stressede??

Herhjemme har jeg været rigtig møgkælling, jeg har stresset og presset og testet kæresten om man kan sige det for at se hans reaktions mønstre.. og ja selvfølgelig er det slet ikke det samme som når baby rent faktisk er der men har været til stor gavn..

Det må være utrolig hårdt at blive forladt men bedre nu end inden baby kommer hvis jeg må sige min ærlige mening..

men stort kram til dig 

Anmeld

25. maj 2011

rogerrasch

Elmer&Amy skriver:

Vend tingene om selvom det er hårdt: Kan han reagere sådan nu hvordan vil han så blive når baby kommer og tingene bliver pres og stressede??

Herhjemme har jeg været rigtig møgkælling, jeg har stresset og presset og testet kæresten om man kan sige det for at se hans reaktions mønstre.. og ja selvfølgelig er det slet ikke det samme som når baby rent faktisk er der men har været til stor gavn..

Det må være utrolig hårdt at blive forladt men bedre nu end inden baby kommer hvis jeg må sige min ærlige mening..

men stort kram til dig 

ja problemet med min kæreste er bare at jeg ikke kan teste ham på samme måde for at se hvordan han er angående hvis baby kommer, fordi han har det med at overreagere desværre og det er jeg rigtig ked af

han går hjemme og jeg arbejder så syntes det er klart at jeg bliver irriteret og brokker mig når jeg så kommer hjem til et rodet og beskidt hjem fordi han ikke lige har orket at gøre rent

Anmeld

25. maj 2011

Carl-Emil's mor

rogerrasch skriver:

ja problemet med min kæreste er bare at jeg ikke kan teste ham på samme måde for at se hvordan han er angående hvis baby kommer, fordi han har det med at overreagere desværre og det er jeg rigtig ked af

han går hjemme og jeg arbejder så syntes det er klart at jeg bliver irriteret og brokker mig når jeg så kommer hjem til et rodet og beskidt hjem fordi han ikke lige har orket at gøre rent

måske du skal se det positive i at det så er slut for en stund lige nu? Det kan f.eks få ham til at indse hvad det er han pludselig mangler?

Når man går hjemme kan man faktisk risikere at gå helt psykisk ned.. nu ved jeg ikke hvorfor han gør det..

Min kæreste gik sygemeldt efter sidste tur til afghanistan, var jeg blevet en kælling over han ikke havde ordnet huset når jeg kom hjem fra job i fængslet så var det gået helt galt .....

Og vil lige sige at jeg har en kæreste med rimelig stort temperament, han var også rigtig rigtig god til at overreagere, men ved at "teste" og forklare og tegne og fortælle har han ændret sig helt ekstremt meget og forstår slet ikke når folk handler som han selv gjorde før...

Hvor gammel er din kæreste/eks?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.