rogerrasch skriver:
ja problemet med min kæreste er bare at jeg ikke kan teste ham på samme måde for at se hvordan han er angående hvis baby kommer, fordi han har det med at overreagere desværre og det er jeg rigtig ked af 
han går hjemme og jeg arbejder så syntes det er klart at jeg bliver irriteret og brokker mig når jeg så kommer hjem til et rodet og beskidt hjem fordi han ikke lige har orket at gøre rent
måske du skal se det positive i at det så er slut for en stund lige nu? Det kan f.eks få ham til at indse hvad det er han pludselig mangler?
Når man går hjemme kan man faktisk risikere at gå helt psykisk ned.. nu ved jeg ikke hvorfor han gør det..
Min kæreste gik sygemeldt efter sidste tur til afghanistan, var jeg blevet en kælling over han ikke havde ordnet huset når jeg kom hjem fra job i fængslet så var det gået helt galt .....
Og vil lige sige at jeg har en kæreste med rimelig stort temperament, han var også rigtig rigtig god til at overreagere, men ved at "teste" og forklare og tegne og fortælle har han ændret sig helt ekstremt meget og forstår slet ikke når folk handler som han selv gjorde før...
Hvor gammel er din kæreste/eks??
Anmeld