En ordenlig trunte i min mave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Mumto3

Polkaprik skriver:

Det er da lækkert med en stor bassetøs Det eneste jeg var ked af ved selv at få et stor barn var at hun måtte ud ved kejsersnit

Men hun vejede så også 5600 g.

Hold da op!!!Det var stort!!!

Jeg har selv født store børn, men dog ikke SÅ store. Min nr 2 var 59 cm lang og havde en hovedet på 13 cm i diameter! Så istedet for at udvide sig de traditionelle 10 cm så skulle jeg lige være 13 cm åben i stedet for Det viste sig også at være forklaringen på hvorfor det tog SÅ lang tid at føde. Jordemoderen blev ved med at sige: NU kommer baby i næste ve, det skete bare ikke...., men til sidst kom han da.

Da jeg ventede mit 3. barn var de helt ligeglade med hvor stort barnet var. De sagde bare, at nu havde jeg vist at jeg kunne føde store børn, så det gik jo nok. (ej, det passer ikke helt, de ville faktisk fraråde hjemmefødslen, hvis nu barnet satte sig fast undervejs, det kan jo ske at skulderen kommer i klemme når hovedet skal fødes. Men jeg fødte nu hjemme alligevel).

Fru Nielsen: Vil du gerne sætte igang før tid??? Ellers må du jo sige at du ønsker at gå tiden ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Fru Nielsen

Og nu er jeg da bare endnu mere stolt over jeg endnu ikke har taget på.....

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

noname skriver:

"kun" 5600g hold da op, hvor lang var hun???

Ja "kun" Hun var 58 cm og havde et hovedomfang på 40 cm

Anmeld

25. maj 2011

Sofia24

Polkaprik skriver:

Det er da lækkert med en stor bassetøs Det eneste jeg var ked af ved selv at få et stor barn var at hun måtte ud ved kejsersnit

Men hun vejede så også 5600 g.

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

Fru Nielsen skriver:

Er også min frygt.... Men er hun virkelig så stor så bliver jeg i stedet for sat i gang før tid....  Det er allerede planlagt!

Det lyder som en god plan. De har jo trods alt bedre af at komme ud den vej

Anmeld

25. maj 2011

Fru Nielsen

Mumto3 skriver:

Jeg har selv født store børn, men dog ikke SÅ store. Min nr 2 var 59 cm lang og havde en hovedet på 13 cm i diameter! Så istedet for at udvide sig de traditionelle 10 cm så skulle jeg lige være 13 cm åben i stedet for Det viste sig også at være forklaringen på hvorfor det tog SÅ lang tid at føde. Jordemoderen blev ved med at sige: NU kommer baby i næste ve, det skete bare ikke...., men til sidst kom han da.

Da jeg ventede mit 3. barn var de helt ligeglade med hvor stort barnet var. De sagde bare, at nu havde jeg vist at jeg kunne føde store børn, så det gik jo nok. (ej, det passer ikke helt, de ville faktisk fraråde hjemmefødslen, hvis nu barnet satte sig fast undervejs, det kan jo ske at skulderen kommer i klemme når hovedet skal fødes. Men jeg fødte nu hjemme alligevel).

Fru Nielsen: Vil du gerne sætte igang før tid??? Ellers må du jo sige at du ønsker at gå tiden ud.

Både og.... Jeg har en gammel skade i mit bækken som gør at det kan blive nødvendig hvis hun er meget stor, enden det eller kejsersnit, og jeg vil hundrede gange hellere selv føde end kejsersnit.... Tænker rigtig meget over det, for blev sat i gang med Mathias og det var de mest forfærdelige veer, men igen hellere det end kejsersnit.... Men vigtigst af alt er lille pigen trives også må jeg gøre det der er bedst for hende, og ud skal hun nok komme på enden den ene eller den anden måde....

Jeg er lidt spændt, for skal have lavet glukose test imorgen. Med Mathias var jeg lige på vippen, og måske det denne gang kan have udviklet sig og derfor hun har den str....

Skal scannes d 18 juli, også ser vi hvad de siger til hendes str også må vi tage den derfra.

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

Mumto3 skriver:

Ja hun var nærmest et tilløbsstykke på sygehuset. Alle skulle ind og se den STORE babyMen hun lignede jo bare en 3 måneder gammel færdigbagt bebs

Anmeld

25. maj 2011

NoName

Polkaprik skriver:

Ja "kun" Hun var 58 cm og havde et hovedomfang på 40 cm

hold da maule manner.... det havde dælme nok ikke været nemt at føde selv....

hun har da haft en fest i mavsen....

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

noname skriver:

hold da maule manner.... det havde dælme nok ikke været nemt at føde selv....

hun har da haft en fest i mavsen....

Ja jeg tror ikke hun havde travlt med at komme ud for hun havde stadig en madpakke på 1 kg derinde og hun blev taget 1 uge over tid. Sgu idt ligesom de børn der ikke vil flytte hjemmefra fordi de har det for godt

Anmeld

25. maj 2011

NoName

Polkaprik skriver:

Ja jeg tror ikke hun havde travlt med at komme ud for hun havde stadig en madpakke på 1 kg derinde og hun blev taget 1 uge over tid. Sgu idt ligesom de børn der ikke vil flytte hjemmefra fordi de har det for godt

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.