En ordenlig trunte i min mave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Var idag til anden jm besøg (28+0) og hun startede med at sige at det ikke var sikkert hun kunne mærke endnu hvad der var hvad på lille pigen og at hun nok måske heller ikke ville kunne skønne hendes vægt endnu....

Hun begyndte så at mærke på mig og kunne mærke med det samme at hun lå med numsen i vejret oppe af og hovedet ned af, og derefter siger hun bare OG JØSSES en basse.... Ja normalt ville en baby på nuværende tidspunkt ligge mellem 1300-1500 gram, men der ligger en lille dame på de 1800-2000 gram i din mave....

WHAT??? Sikke en lille matrone....  

Mathias vejde ved fødslen, 3 dage over tid 4260 gram. Men lillepigen til terminen kunne vi godt regne med 4300 gram. Jeg skal jo så heldigvis til væktsscanning d 18 juli fordi Mathias var så stor, så de vil holde øje med den den lille nye, det er nok meget heldig... For er hun så stor som min Jm siger, så vil jeg blive sat i gang før tid.....

Lige en lille opdatering herfra....

Knus fra en or med en lille tyk trunte i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Var idag til anden jm besøg (28+0) og hun startede med at sige at det ikke var sikkert hun kunne mærke endnu hvad der var hvad på lille pigen og at hun nok måske heller ikke ville kunne skønne hendes vægt endnu....

Hun begyndte så at mærke på mig og kunne mærke med det samme at hun lå med numsen i vejret oppe af og hovedet ned af, og derefter siger hun bare OG JØSSES en basse.... Ja normalt ville en baby på nuværende tidspunkt ligge mellem 1300-1500 gram, men der ligger en lille dame på de 1800-2000 gram i din mave....

WHAT??? Sikke en lille matrone....  

Mathias vejde ved fødslen, 3 dage over tid 4260 gram. Men lillepigen til terminen kunne vi godt regne med 4300 gram. Jeg skal jo så heldigvis til væktsscanning d 18 juli fordi Mathias var så stor, så de vil holde øje med den den lille nye, det er nok meget heldig... For er hun så stor som min Jm siger, så vil jeg blive sat i gang før tid.....

Lige en lille opdatering herfra....

Knus fra en or med en lille tyk trunte i maven...

uhhh dejlige med trunter

Nu må vi vidst hellere ha fundet en dato så jeg kan komme på besøg og se din smukke mave live - og ikke mindst afleverer " den sidste del" af gaven

Mange knus og kram

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

Det er da lækkert med en stor bassetøs Det eneste jeg var ked af ved selv at få et stor barn var at hun måtte ud ved kejsersnit

Men hun vejede så også 5600 g.

Anmeld

25. maj 2011

Muffinmus

måske holder den stik:-)

Men min datter blev også 3 d scannet osv da jeg var 31+0 og hun havde gode tykkede kinder og lår og lå godt i kurven...men ud kom en lille bitte pige på 2933 g

Anmeld

25. maj 2011

Fru Nielsen

quar20 skriver:

uhhh dejlige med trunter

Nu må vi vidst hellere ha fundet en dato så jeg kan komme på besøg og se din smukke mave live - og ikke mindst afleverer " den sidste del" af gaven

Mange knus og kram

Du er altid velkommen, du siger bare til......  Glæder mig så meget til at se dig! Og sjovt for jeg tænkte selv lige på det idag....

Ja gør ingen ting hun er en bette trunte, er moren jo også  Hehe....

Anmeld

25. maj 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Du er altid velkommen, du siger bare til......  Glæder mig så meget til at se dig! Og sjovt for jeg tænkte selv lige på det idag....

Ja gør ingen ting hun er en bette trunte, er moren jo også  Hehe....

Tak søde

Ja og og er jeg også Så kom med endnu en trunte 

Anmeld

25. maj 2011

NoName

ahhhhh, hun ligger jo rigtig og så hygger inde i hulen....

dejligt at hun har det godt derinde....

Anmeld

25. maj 2011

NoName

Polkaprik skriver:

Det er da lækkert med en stor bassetøs Det eneste jeg var ked af ved selv at få et stor barn var at hun måtte ud ved kejsersnit

"kun" 5600g hold da op, hvor lang var hun???

Anmeld

25. maj 2011

Fru Nielsen

Polkaprik skriver:

Er også min frygt.... Men er hun virkelig så stor så bliver jeg i stedet for sat i gang før tid....  Det er allerede planlagt!

Anmeld

25. maj 2011

Happiness

Hold da op. Ja det er da en dejlig stor basse Så har hun det da rigtig dejligt inde i sin hule!

Og rart at du skal til vækstscanning, for ellers er det da en ordentlig kanonkugle du kan ende med at skulle skyde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.