Nf ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

baby012

Secrets skriver:

MIsdannelsesscanning

ah, ja okay  Tak

er ikke sat så meget ind i det der endnu da jeg kun er 8 uger henne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

gravid20 skriver:

Tak skal du have

håber jeg han gør, men har ingen anelse om hvad han endeligt vælger endnu .. 

men lige pt. tror jeg at mig og baby skal være alene, hvilket ikke får mig til at glæde mig mindre til den bette ligger i mine arme .. så har vi da i det mindste hinanden, det ikke mig der kommer til at være alene.. syns jeg har taget ansvar for mine handlinger, og det fortryder jeg ikke.. glæder mig som et lille barn til at få en hverdag op og køre bare mig og den bette (hvis  faderen ikke vil se barnet) 

Det kan kun blive godt med den indstilling.  

Du skal nok klare dig. 

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan kun blive godt med den indstilling.  

Du skal nok klare dig. 

Tak skal du have 

Anmeld

25. maj 2011

A.

tænker bare at hvis du bliver 14 uger henne når du skal lave nf er det jo for sent til at for den lavet..

hvis alt er ok til scannngen så er det ingen snak bagefter

Anmeld

25. maj 2011

Krussedulle

A. skriver:

tænker bare at hvis du bliver 14 uger henne når du skal lave nf er det jo for sent til at for den lavet..

NF er da til 13+6.. det er vel også 14 uge?!  

Anmeld

25. maj 2011

baby012

A. skriver:

hmm.. det er en tid jeg har fået af sygehuset.. godt nok også den 4 sidste dag, men kan ikke før.. 

tror ikke det er unormalt at få det foretaget der , er helt præcis 13+6 den dag .. 

Anmeld

25. maj 2011

A.

gravid20 skriver:

hmm.. det er en tid jeg har fået af sygehuset.. godt nok også den 4 sidste dag, men kan ikke før.. 

tror ikke det er unormalt at få det foretaget der , er helt præcis 13+6 den dag .. 

nå ok ja så er det den sidste dag de ka lave den så må man håbe at din termin passer og du ikke er længere henne

Anmeld

25. maj 2011

A.

Sinore skriver:

NF er da til 13+6.. det er vel også 14 uge?!  

ja men hun er i fulde uge 13 og ikke 14 som jeg har forstået det  så ja det er den sidste dag de kan lave nf

Anmeld

25. maj 2011

baby012

A. skriver:

nå ok ja så er det den sidste dag de ka lave den så må man håbe at din termin passer og du ikke er længere henne

men der var 4 datoer efter jeg kunne vælge imellem det var da godt jeg ikke valgte det så  

min termin har ligget på præcis den samme dato (31/12) hele vejen igennem (også kontrol skanningen) .. så den skulle være meget sikker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.