Nf ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

gravid20 skriver:

fordi at han ikke vil have noget med barnet at gøre når det er født.. så han vil ikke "bindes" for maget til det .. :/ 

Åh for pokker  Det er jeg ked af at høre. Kan så ikke forstå at han vil tage "halvt" med. 

Hvor er han da øv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

baby012

Secrets skriver:

Vandrejournalen skal laves før NF Vandrejournal får du lavet hos din læge, og den opdateres så bare ganske kort undervejs til fremtidige jordemoder og lægebesøg. Til NF skriver hun bare kort i, hvad risikovurderingen er  

Okay, tak for det  

håber bare bebs har det godt derinde

Anmeld

25. maj 2011

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej vi blev også sendt ud. Mest fordi hun skulle være i et andet lokale. Tror det er helt almindeligt. 

okay...

Anmeld

25. maj 2011

Leonora25

Jeg har været til Nf idag, og der var ikke meget snak før og efter- det meste foregik under selve scanningen Bagefter udregnede de risiko og spurgte til om vi ønskede at komme til MD, så ikke meget snak. Jeg synes du skal overtale ham til at være med under hele forløbet. Samlet tror jeg snak udenfor scanning tog 3 min og selve scanningen tog 30min. Min kæreste var også lidt ubekvem med situationen inden, men det var meget afslappet og han blev ikke udspurgt om noget- det var mig der var i centrum, hvis man kan sige det sådan, og selvfølgelig baby!! Glæd dig!

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Åh for pokker  Det er jeg ked af at høre. Kan så ikke forstå at han vil tage "halvt" med. 

Hvor er han da øv. 

hans samvittighed byder ham at være der for mig under min graviditet (NF + Fødsel) 

det nok mere så han kan se sig selv i øjnene bagefter.. 

men ja, det rigtig hårdt at få sådan en besked fra en man elsker og har boet så længe sammen med.. :/ 

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

gravid20 skriver:

hans samvittighed byder ham at være der for mig under min graviditet (NF + Fødsel) 

det nok mere så han kan se sig selv i øjnene bagefter.. 

men ja, det rigtig hårdt at få sådan en besked fra en man elsker og har boet så længe sammen med.. :/ 

Sender dig et kram  Håber han skifter mening. Han ved da slet ikke hvad han går glip af.

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Leonora25 skriver:

Jeg har været til Nf idag, og der var ikke meget snak før og efter- det meste foregik under selve scanningen Bagefter udregnede de risiko og spurgte til om vi ønskede at komme til MD, så ikke meget snak. Jeg synes du skal overtale ham til at være med under hele forløbet. Samlet tror jeg snak udenfor scanning tog 3 min og selve scanningen tog 30min. Min kæreste var også lidt ubekvem med situationen inden, men det var meget afslappet og han blev ikke udspurgt om noget- det var mig der var i centrum, hvis man kan sige det sådan, og selvfølgelig baby!! Glæd dig!

okay .. wauw, troede ikke det tog 30 min .  

glæder mig også rigtig meget, også bare det med at risiko-zonen er overstået (mistet 3 gange før) 

Anmeld

25. maj 2011

baby012

gravid20 skriver:

okay .. wauw, troede ikke det tog 30 min .  

glæder mig også rigtig meget, også bare det med at risiko-zonen er overstået (mistet 3 gange før) 

forresten hvad betyder MD ?

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

forresten hvad betyder MD ?

MIsdannelsesscanning

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Sender dig et kram  Håber han skifter mening. Han ved da slet ikke hvad han går glip af.

Tak skal du have

håber jeg han gør, men har ingen anelse om hvad han endeligt vælger endnu .. 

men lige pt. tror jeg at mig og baby skal være alene, hvilket ikke får mig til at glæde mig mindre til den bette ligger i mine arme .. så har vi da i det mindste hinanden, det ikke mig der kommer til at være alene.. syns jeg har taget ansvar for mine handlinger, og det fortryder jeg ikke.. glæder mig som et lille barn til at få en hverdag op og køre bare mig og den bette (hvis  faderen ikke vil se barnet) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.