det bliver nemmere med tiden.. men nu har jeg så os levet med det siden 2002 jeg har bla. piskesmæld og går hjemme nu. jeg måtte indse at jeg aldrig kommer til at arbejde igen.. det var meget svært i starten. men det er blevet nemmere med tiden..
jeg har altid højde for hvor meget jeg ved jeg kan.. og ikke lige presse mig selv. for så ved jeg at at jeg ligger i sengen i flere dage efter.
jeg skal ikke lave noget flere dage i træk. så går det os helt galt. jeg planlægger meget ud fra hva jeg ved jeg kan.. og så ikke mere..
jeg husker at træne. det er det bedste du kan gøre for dig selv. og evt en fysi.
og det vigtige af alt. pas på dig selv, ingen gør det for dig..
knus
Mange tak for svar
Er glad for at høre at det bliver nemmere med tiden. Jeg gå p.t sygemeldt da jeg ikke kunne holde til mit arbejde . Vendte tilbage i efteråret efter barsel.
Og det var ski nået af en kamel og sluge. Kan se det du skriver er det jeg tænker. Nemlig at kunne finde grænsen for hvad man kan holde til. Det er jeg ikke så god til , så presser mig mere end jeg kan holde til.
Er så småt ved at lære det , men syntes det er svært. Prøver som du siger ikke at planlægge nået 2 dage i træk. For så går det galt. Men må også sande at forandringerne ikke sker natten over.
Har mange tilbage fald , hvor jeg bliver meget & ofte ked af det - fordi jeg bliver frustreret over mine begrænsninger.
Syntes også det er svært i forhold til omgangskredsen ( familie ) syntes ofte jeg løber ind i : er det nu også så slemt ....
Havde en god snak med en sygeplejerske den anden dag - hun sagde : Det er stækt at turde være svag ...
Og du har hekt ret - jeg SKAL lære at passe på mig selv.
Anmeld