Modtager gerne råd fra andre i lignende situation ...
Jeg kan ikke give dig råd.. kun fortælle at jeg er i samme situation.. kørte galt i 08, slet ikke noget vildt skulle man tro, men ak, det har gjort at jeg også i dag har piskesmæd, fra neders under skulderbladene, ned under venstre arm, og helt op i baghovedet(hvis det gav mening).. jeg har spændingshovedpine HVER dag, nogle dage er dog bedre end andre, men den er der altid, og jeg har stort set altid ondt mellem skulderbladende, og er ofte hævet i nakken, så det ligner sådan en rigtig tyrenakke.. jeg har gået til kiropraktor, fysioterapi og alm massage, men sidst jeg var afsted(cirka 4 mdr siden) meddelte min kære terapeut, at han kunne godt blive ved at massere og trykke og gøre ved, men det ville ALDRIG fjerne min hovedpine eller smerter, så det ville han hellere sige, end jeg brugte (ENDNU flere) tusinde kroner på behandlinger... Jeg er 23 år, 21 da det skete, og synes også jeg har haft mine perioder som sortseer.. for det var virkelig ikke et særligt voldsomt uheld, men det har alligevel gjort at jeg skal døje med smerter resten af mit liv
Så kan kun sige, du er ikke den eneste, og hvor er jeg ked af det på dine vejne..
Anmeld