Afsløret!!! ;p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

lene

Batman på 8 mdr har også de sjoveste steder og ligge sig, foreksempel i Claras dukkevogn og i vasketøjskurve, men ellers elsker han og ligge på sit tæppe på sofaen  og så har en sjov lille vane med at han skal være med til at vække alle om morgenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Janni.

*Suk* Jeg savner virkelig at have en kat, men vi har 2 hunde som ikke kan sammen med katte  Men min kæreste er næsten overtalt til at vi skal have en kat når hundene er gået bort, de er 9 og næsten 10 år gammel. 

Anmeld

26. maj 2011

Haha.. Og der kan han jo sagtens være!!

Flot kat iøvrigt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. maj 2011

Mussi30

Min kæreste kunne ikke finde hunden en morgen han skulle afsted på arbejde

Anmeld

26. maj 2011

Ellim

Fenja09 skriver:

Katte er bare skønne og de ligger altid de steder som gør det mest besværligt for os andre

Her er lidt af mine to - de må være over hele huset, så det er sjældent de ligger steder hvor de ikke må være, men har da lidt billeder, hvor der ligges i papkasser, og badekarret bliver undersøgt - badeværelset er faktisk det eneste rum, hvor de ikke må være pga rengøringsmidler ect. og så ser vi helst ikke at de ligger i babyens ting, men det er ok at snuse...men når man er kat, så er det ikke altid nok hehe

Haha hvor der de søde i badkarret.. 

Anmeld

26. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

SussieThyssen skriver:

Og hvor ligger man så liige, når man tror man er alene hjemme?

Hvad laver jeres kæledyr, når de tror I ikke opdager det??
Her har Felix da sneget sig ind i vores håndklædeskab på badeværelset..man kan nemlig selv åbne skabe

'Den gang vi havde katte, vi havde 2, der kunne den ene (Misja, den sort/brune) finde på at sidde i nogle kurve vi havde hængende ude på knagerækken  eller ligge i skraldespanden (kan ikk finde noget billede a det)  eller ligge med måsen på en meget mærkelig måde op a væggen, kunne oss ske at Fritz, den grå, ville ha cola  eller oss lå de bare og puttede sammen på sofaen

Anmeld

26. maj 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg kan blive ved i en uendelighed, så her er et lille uddrag

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

Haha fantastiske katte i har her der
Kan huske dengang jeg havde en at jeg ikk ku finde den, så var hun kravlet ind bagved en række dvder der stod på min reol...

Og ja min lille chihuahua han ligger sig generalt bare ikk på gulvet, han vil altid ha noget og ligge på.. om han så skal hoppe op af noget og "bide i det/slæbe det" ned for og ku ligge på det.
Gulvet er åbenbart ikk godt nok til majestæten

Anmeld

26. maj 2011

Fenja09

Ellim skriver:

Haha hvor der de søde i badkarret.. 

Ja de er nogle små charmetotter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.