Afsløret!!! ;p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Mira0911

Der ligger han jo godt... 

Vores hund kan godt finde på snige sig op i sengen, og han ved godt han ikke må være der... 

Når aldrig at få taget et billede... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Fenja09

Katte er bare skønne og de ligger altid de steder som gør det mest besværligt for os andre

Her er lidt af mine to - de må være over hele huset, så det er sjældent de ligger steder hvor de ikke må være, men har da lidt billeder, hvor der ligges i papkasser, og badekarret bliver undersøgt - badeværelset er faktisk det eneste rum, hvor de ikke må være pga rengøringsmidler ect. og så ser vi helst ikke at de ligger i babyens ting, men det er ok at snuse...men når man er kat, så er det ikke altid nok hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Vores hunkat indtager som regl vores seng, men pulsepuden er også et hit især når solen står lige ned på den så ligger hun og soler sig mens hun kigger ud på bilerne.

Balou vores hankat han åbner vores tøj skab og ligger i det ret træls for det er altid sat til at kattehår, vores seng kan bestemt også bruges af ham.

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Baby-støv skriver:

skønt... vores hunkat finder de mest mærkelige steder og ligge...  både i planter, puslespils æsker og tøj hylder...

noget alla den tøjting i har der har vi engang haft i et stativ af træ hvor vores hun kat kravlede op og lå, men lige pludselig en dag lå vores hankat også deroppe og det kunne den altså ikke holde til i stoffet.

De er nu tosset sådan nogle katte

Anmeld

25. maj 2011

twinny

Sanne og Nicklas skriver:

noget alla den tøjting i har der har vi engang haft i et stativ af træ hvor vores hun kat kravlede op og lå, men lige pludselig en dag lå vores hankat også deroppe og det kunne den altså ikke holde til i stoffet.

De er nu tosset sådan nogle katte

hehe... vi har også fået ny.... det kunne heller ikk klare to katte.

Anmeld

25. maj 2011

JustAnotherName

Vores hund ligger sig altid ovenpå vores fodtøj ude i gangen!

Anmeld

25. maj 2011

CamillaValby

Hihi de dyr er simpelhen for skønne.
Her er nogle billeder af et par af mine små tosser.

Jeg kunne ikke forstå hvor mine blomster blev af, indtil jeg tog en af mine 4 lømler i at løbe med blomster i munden.

Anmeld

25. maj 2011

Ploffer

SussieThyssen skriver:

Og hvor ligger man så liige, når man tror man er alene hjemme?

Hvad laver jeres kæledyr, når de tror I ikke opdager det??
Her har Felix da sneget sig ind i vores håndklædeskab på badeværelset..man kan nemlig selv åbne skabe

Puslepuden er også et hit her  Og så glæder vores lille misseherre sig vist til det bliver jul igen 

Anmeld

26. maj 2011

SussieThyssen

CamillaValby skriver:

Hihi de dyr er simpelhen for skønne.
Her er nogle billeder af et par af mine små tosser.

Jeg kunne ikke forstå hvor mine blomster blev af, indtil jeg tog en af mine 4 lømler i at løbe med blomster i munden.

Hehe...det kan man da kalde hører ind under kategorien "Afsløret"

Nej for et herligt billede du lige har snuppet der med blomsten

Anmeld

26. maj 2011

SussieThyssen

En ting der virkeligt har moret mig i jeres billeder, er alle dem, hvor misserne ligger i cola-papbakker.

Sjovt som de er et hit hos misserne...det er de også her i huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.