Fucking fandme ( på den gode måde) det er en god dag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Først så har manden og Jeg søgt om boligstøtte.

Vi har ikke den største indtægt da jeg er på barselsdagpenge og manden ientreprenørbranchen og så bor vi 5 mennesker på 100 kvm:0)

I dag kom brevet - og shit manner - vi er bevilliget 1701 kr om måneden fra 01062011:0) Det er jo syyyyyyyyyyyyyyyygt vildt:0) Lækkert lækkert:0)

Dernæst så er en fra min mødregruppe "desværre"blevet fyret fra hendes job i går. Hun er kommunal dagplejer. Men men men - sagen er vendt til noget super positivt:0)

HUN STARTER pr 01082011 op som privat dagplejer og jeg skal have mine børn hos hende:0) Der faldt kæmpe sten fra mit og min mands hjerte.

Jeg har jo både Anton og Artur hjeme - har ikke kunne få mig selv til at sende Anton ud i institutionslivet endnu og har valgt at holde ham hjemme så længe som muligt. Men det er så hårdt at have begge hjemme når jg også har Asta og Kenny er så meget væk som han er, så vi havde besluttet at pr 01/09-2011 skulle Anton ud og passes - bare 2 gange omugen i nogle timer så jeg ikke er så presset.

Og så kom dette som sendt fra himlen - nu kan jeg sende Anton ud med god samvittighed til en af de skønneste mennesker jeg længe har mødt - og så er det ovenikøbet 1000 kr billigere end kommunal dagpleje og der ydes 50% i søskende rabat, som kommer os til gode når Arthur skal starte samme sted 15/03-2012:0)

Jamen det er en fucking fandme god dag:0)

Knus
Christina

Hvor er det dejligt for Jer... 

Godt I kunne fortsætte hos hende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Laulund87

Nej hvor fedt søde!

Anmeld

25. maj 2011

Tullebobs

Hvor er det bare dejligt at høre!

Og mht til at Anton kommer i pasning - så er det da bare skønt, at du er tryg ved hende, som skal passe ham. At være overskudsmor er OGSÅ at erkende at man brug for noget tid, så man kan samle ny energi

Anton kommer ud og får det hyggeligt med andre børn, og når han kommer hjem er det til en mor med overskud...

Knus

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Eva. skriver:

Jamen, det plejer man da godt at kunne...altså de private dagplejere får jo tilskud gennem kommunen og du kan søge tilskud på lige fod, så det er jeg helt sikker på..

Men kender godt det med de gode intentioner og virkeligheden der indhenter en.. men så er det bare om at finde det bedste alternativ og det har I jo gjort nu...feeeedt..

Bare lige et input herfra Er jo privat dagplejer... min pris er knap 7000kr om måneden og forældrene får så 75% i tilskud fra kommunen så den reele pris er ca. 1800kr... så jo man får også tilskud fra kommunen når man har børn i privat dagpleje...

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Fantastisk når det hele bare flasker sig!

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

TbCp skriver:

Bare lige et input herfra Er jo privat dagplejer... min pris er knap 7000kr om måneden og forældrene får så 75% i tilskud fra kommunen så den reele pris er ca. 1800kr... så jo man får også tilskud fra kommunen når man har børn i privat dagpleje...

Nu var det ikke sådan.. men økonomisk friplads, jeg mente.. og lige noget helt andet..tænker jeg selv skal prøve at starte som privatdagplejer...er du glad for det?

Anmeld

25. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

Nu var det ikke sådan.. men økonomisk friplads, jeg mente.. og lige noget helt andet..tænker jeg selv skal prøve at starte som privatdagplejer...er du glad for det?

kender flere netpiger der er privat dagplejere og har aldrig hørt nogen der ikke de

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

Eva. skriver:

Ahhh okay... det kan man ikke få ved en privat..

Ja det er et okay job, men ikke det jeg skal lave resten af livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.