Først så har manden og Jeg søgt om boligstøtte.
Vi har ikke den største indtægt da jeg er på barselsdagpenge og manden ientreprenørbranchen og så bor vi 5 mennesker på 100 kvm:0)
I dag kom brevet - og shit manner - vi er bevilliget 1701 kr om måneden fra 01062011:0) Det er jo syyyyyyyyyyyyyyyygt vildt:0) Lækkert lækkert:0)
Dernæst så er en fra min mødregruppe "desværre"blevet fyret fra hendes job i går. Hun er kommunal dagplejer. Men men men - sagen er vendt til noget super positivt:0)
HUN STARTER pr 01082011 op som privat dagplejer og jeg skal have mine børn hos hende:0) Der faldt kæmpe sten fra mit og min mands hjerte.
Jeg har jo både Anton og Artur hjeme - har ikke kunne få mig selv til at sende Anton ud i institutionslivet endnu og har valgt at holde ham hjemme så længe som muligt. Men det er så hårdt at have begge hjemme når jg også har Asta og Kenny er så meget væk som han er, så vi havde besluttet at pr 01/09-2011 skulle Anton ud og passes - bare 2 gange omugen i nogle timer så jeg ikke er så presset.
Og så kom dette som sendt fra himlen - nu kan jeg sende Anton ud med god samvittighed til en af de skønneste mennesker jeg længe har mødt - og så er det ovenikøbet 1000 kr billigere end kommunal dagpleje og der ydes 50% i søskende rabat, som kommer os til gode når Arthur skal starte samme sted 15/03-2012:0)
Jamen det er en fucking fandme god dag:0)
Knus
Christina
Anmeld