hvordan ville din reaktion være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har et problem med at et langt ude familiemedlem altid prøver at komme tæt på mig og gerne græmse på mig.

Jeg bliver altid for chokeret til at gøre modstand, men sidst skubbede jeg ham væk med en albue.

Han er meget gammel, stor og ulækker.

Sidst der killede han mig, forrige gang tog han om mig og pressede en hvis del op i mod mig.

Jeg ved godt jeg skal sige fra overfor det. Men jeg vil heller ikke ødelægge de fester jeg er til. Jeg sagde til min mor at jeg havde lyst til at pande ham en, men det syntes hun var barnligt. Hun mente jeg bare skulle sige til ham at han skulle stoppe.

Hvad synes I jeg bør gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har et problem med at et langt ude familiemedlem altid prøver at komme tæt på mig og gerne græmse på mig.

Jeg bliver altid for chokeret til at gøre modstand, men sidst skubbede jeg ham væk med en albue.

Han er meget gammel, stor og ulækker.

Sidst der killede han mig, forrige gang tog han om mig og pressede en hvis del op i mod mig.

Jeg ved godt jeg skal sige fra overfor det. Men jeg vil heller ikke ødelægge de fester jeg er til. Jeg sagde til min mor at jeg havde lyst til at pande ham en, men det syntes hun var barnligt. Hun mente jeg bare skulle sige til ham at han skulle stoppe.

Hvad synes I jeg bør gøre?

Jeg havde sagt til ham at han skulle holde sine fede fingre for sig selv!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige tilføje at det er min kærestes familie og ikke min han kommer fra

Anmeld

25. maj 2011

2721

sige fra klart og tydeligt. Han skal ikke opføre sig sådan.

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Stemmer i koret, med at sige fra klart og tydeligt!

Hvis ikke det virker, så giv ham et knæ i skridtet!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak piger. Jeg må øve mig i at sige fra herhjemme. Jeg bliver helt mundlam hver gang det sker. Jeg har dog fået sagt til det min kæreste og hans mor og da det skete sidste gang, så sagde de til ham den gamle at han skulle holde op. Men jeg var alligevel bange for at gå rundt alene.

Jeg hader at jeg bliver mundlam!

Anmeld

25. maj 2011

A&F

Sig dog fra! Han skal holde sine hænder for sig selv.. Og fortæl evt. din kæreste det, så han også kan tage fat i ham.

Anmeld

25. maj 2011

Mette+Mathias

Sig HØJT (så andre i nærheden hører det); Vil du godt lade være med komme så tæt på mig, jeg bryder mig ikke om det!

Og ja, sig det til din kæreste, så han også er opmærksom.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Sig dog fra! Han skal holde sine hænder for sig selv.. Og fortæl evt. din kæreste det, så han også kan tage fat i ham.

Jeg har heldigvis sagt det til min kæreste og han sagde også til manden at han skulle lade være, sidste gang. Men jeg hørte det ikke, fordi jeg blev så stresset over det.

Jeg er bare ikke sikker på at det er nok.

Jeg ved godt at jeg selv skal sige fra. Men jeg føler mig sådan lidt, hvad skal man sige, når han bare kildede mig, så ved jeg ikke om jeg har lov til at sige fra. Men jeg føler det er ubehageligt.

Men min kæreste syntes at det bare var kilderi. Men da jeg så sagde til ham at hvis nu X's mor kom hen og begyndte at kilde ham, ville han så ikke synes det var underligt og jo det ville han (X en der er ligeså langt ude i den familie)

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Sig HØJT (så andre i nærheden hører det); Vil du godt lade være med komme så tæt på mig, jeg bryder mig ikke om det!

Og ja, sig det til din kæreste, så han også er opmærksom.

Det er også det jeg gerne vil sige. Men reagerer bare slet ikke sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.