Nu kan det godt være at jeg stiller et utroligt dumt spørgsmål, men har altid undret mig en smule over det.. Eller har aldrig helt forstået det 
Når man føder inden for 37-42, har man så ikke født inden for termin? Når man så siger, at man har født fire uger for tidligt for eks, så er det i 36+ ikk? Men hvordan er det 4 uger før tid, hvis man en uge senere, ville have født til tiden?? Har man så født 3 uger for tidligt, hvis man føder 37+2? Eller har man én der er født til tiden? Jeg er altid gået til termin, så forstår ikke helt de der regler med før 38+0
Og kan godt forstå din frustration, det må være forfærdeligt det du/han har været igennem.. Men tænker at du måske skulle have en sidste snak med sp'en, inden du skifter, så i lige kan få snakket det igennem, og hun har mulighed for at fortælle dig, hvorfor hun har rådet dig som hun har gjort? Det kunne jo være, at hun ville fortælle dig, at hun har lært af det her, og ikke vil gentage fejlen næste gang hun er sp for en for tidlig født, og få en god afslutning.. Ellers kan det være, at du også vil ende med at være utryg ved den næste sp, fordi det stadig sidder i dig..
til dig
Anmeld