Hej piger 
Trænger lige til at komme ud med det ..
Den 9Maj kom sundhedsplejsken på besøg for første gang, og mit første gangs indtryg af hende var positiv og hun var så god til at give råd og hjælpe, så det var bare super dejligt
.. og får afvide at min skønne dreng tager godt på og det var der intet farligt i, han sku endelig bare spise for det skadet ikke når det var mit bryst mælk han får .. på det tidspunkt vejre Storm 2750g, det ville sige han havde taget 321g på , på 1uge ca .. 
Den 23Maj kommer hun på andet besøg , og siger at jeg ikke må give Storm sut, men skal ligge ham til brystet, og han ville derved få en større madpakke til om natten og sove noget mere.. hun vejre storm og vægten siger 3600 .. det ville sige på 12dage har han taget 850g på.. det er 70g om DAGEN ! 
Jeg skal samme dag til 5ugers tjek ved lægen med mit vidunder, det kommer som en overraskelse da lægen siger at hun gerne vil have vi tager op forbo børne afdelingen, da hun kan høre noget på lungerne og lidt for stoppet næse, så for at være sikre på at der ikke er noget galt med ham, sku vi lige tag et smut derop.. og det gør vi ..
HOLD OP HAT OG BRILLER ! ..
Vi venter så i mange timer på en overlæge skal undersøge storm, da det bliver vores tur får vi den meddelelse at storm overspiser, han må SLET ikke spise så meget mad, børn må max tag 25g på om dagen ! hvis storm forsat med så kraftig en vægtstigning ville der danne sig fedt om hjerte på lægere sigt, og storm ville evt få sygedomme når han bliver ældre .. vi var fuldstændige CHOKERET ! - vores lille dreng skal på mad afvænning ..
føler mig som en dårlig mor , selvom jeg bare fuldte sundhedsplejsken råd ..
vi blev indlagt en dag, og så måtte vi tag hjem, da vi godt vidste hvad vi sku gør.. så nu er storm på slankekur, det ville sige han må tidligt spise hver 3time og gerne flere timer imellem, hvis han ville have mad inden der er gået 3timer, ska vi bestikke ham med sutten .. det er så HÅRDT for vi har en meget ked af det dreng i 1½time på de 3timer han venter på at få mad .. 
pyha jeg har det skidt omkring alt det her .. men jeg vidste jo íkke bedre gik efter min sundhedsplejske da jeg troede hun var prof i hendes fag .. men men ..