FrøkenHedegaard skriver:
Først og fremmest en
til dig...
Jeg ville tage en snak med min sundhedsplejersker, for at høre hvordan og hvorledes!! At hun siger det ene og at I så rent faktisk bliver indlagt fordi bettemanden har OVERSPIST 
Der er noget der ikke hænger sammen - når hun siger at det er helt okay! Man skulle næsten tror at hun ikke havde hørt efter hvad du sagde, og at hun ikke havde fulgt ORDENTLIG med på hans vægt..
Kan gost forstå at du er ked af det, MEN MEN - du er IKKE en dårlig Mor!! Op med humøret, også må du give Storm sutten og gå lidt rundt med ham - tror det vil være en lidt hård tid at få ham vendt af med at spise hele tiden - men det skal nok komme!!
VÆR´ STÆRK MIN SØDE VEN 
nu skal jeg jo heller ikke sidde og lege klog ..
men det hvis noget med at når han er for tidligt født, er det alt for meget at stige på 12dage, han kan slet ikk fordøje så meget mad.. derimod at hvis han var født til tiden, så ved jeg så ikke om der gælder de samme regler..
det kan være hun hvade glemt at han var for tidligt født. jeg spurgte hende nemlig om han egentlig gerne måtte tag så meget på , ja det gjorde ingenting når det var mit mælk ..
Ja tager gerne kampen op, så han kan blive en glad dreng og ikke have så ondt i han mave at han ikke kan komme af med afførningen og græder .. og han kan få en rytme ..
Anmeld