Overvejer at sælge sættekasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Holbæktrunten

Dinna88 skriver:

Er det de gamle sættekasser du bruger? For så synes jeg ikke det er dyrt, når det er inkl. arbejdskraft og materialer.

Jeg er ikke selv interesseret, da jeg ikke umiddelbart ved hvad jeg skulle med den, men du kan jo gå på trendsales, dba og guloggratis og poste dem du laver, så er jeg sikker på, at de nok skal blive solgt

Helt ening! Jeg er ikke interesseret pt, da vi står og skal flytte i hus, men kunne jeg finde dem på trendsales senere, kunne jeg bestemt være interesseret - synes de er vildt fede!

JEG synes personligt at det er LANGT sjovere at købe en unika-ting end en masseproduceret ting fra en butik... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Dinna88

Holbæktrunten skriver:

Helt ening! Jeg er ikke interesseret pt, da vi står og skal flytte i hus, men kunne jeg finde dem på trendsales senere, kunne jeg bestemt være interesseret - synes de er vildt fede!

JEG synes personligt at det er LANGT sjovere at købe en unika-ting end en masseproduceret ting fra en butik... 

Jep, samme her

Sådan har jeg det også! Det er meget mere specielt

Anmeld

27. maj 2011

Sofia

De er rigtig rigtig flotte, og havde jeg en pige var jeg interesseret. Tror det vil blive lidt for feminint med en til min søn, også selvom den var i drengefarver. Men jeg synes du skal satse på de billige fra søstrene grene, og så sælge dem lidt billigere! Jeg personligt ville ligeså gerne have en fra søstrene grene.

Anmeld

27. maj 2011

Mor til Mike

Stjernestøv skriver:

Hej :-)
Overvejer lidt at begynde at sælge sættekasser, da jeg har fået virkelig god respons på det indlæg jeg har lavet. De vil komme til at koste omkring 500 kroner. (sættekasser er dyre + maling), osv :-)
Er der nogen der kunne være interreseret?

Undskyld jeg spørger lidt dumt.. Med hvad bruges sådan en sættekasse til?

Anmeld

27. maj 2011

Sommerfuglelarven

Jeg synes at 500 kr er dyrt for en sættekasse - ved godt at flere sælger dem til den pris og dyrere!

De kan købes på loppemarkeder til ca 20 kr, der bliver brugt for ca 100 kr maling og tapet på en (højt sat) - så det er 380 kr i arbejdskraft, det synes jeg er meget.

Jeg laver selv vores, og laver kun af gamle sættekasser, og tapet og papir køber jeg enten online eller i nogle butikker heri byen.

Anmeld

27. maj 2011

slettet_7530

Jeg synes 500,00 er mange penge for en sætterkasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.