Overvejer at sælge sættekasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.724 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Stjernestoev

Hej :-)
Overvejer lidt at begynde at sælge sættekasser, da jeg har fået virkelig god respons på det indlæg jeg har lavet. De vil komme til at koste omkring 500 kroner. (sættekasser er dyre + maling), osv :-)
Er der nogen der kunne være interreseret?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Loa

Stjernestøv skriver:

Hej :-)
Overvejer lidt at begynde at sælge sættekasser, da jeg har fået virkelig god respons på det indlæg jeg har lavet. De vil komme til at koste omkring 500 kroner. (sættekasser er dyre + maling), osv :-)
Er der nogen der kunne være interreseret?

Nu har jeg allerede en, desværre...

Men syntes din er MEGA flot, så ville helt klart have været interesseret hvis jeg ikke allerede havde en.......

Anmeld

25. maj 2011

Stjernestoev

Loa skriver:

Nu har jeg allerede en, desværre...

Men syntes din er MEGA flot, så ville helt klart have været interesseret hvis jeg ikke allerede havde en.......

Ih mange tak :-)

Anmeld

27. maj 2011

Stjernestoev

:-)

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

Jeg tror ikke jeg ville give 500kr for en sættekasse, selvom din absolut er den flotteste jeg har set... I Søstrene Grene er sættekasser billige, 50-100 kr for en magen til den du viser, forresten. Og måske kunne du overveje at lave en lidt mindre udgave som så blev billigere? SÅ er jeg interesseret  

Anmeld

27. maj 2011

Stjernestoev

Rosa skriver:

Jeg tror ikke jeg ville give 500kr for en sættekasse, selvom din absolut er den flotteste jeg har set... I Søstrene Grene er sættekasser billige, 50-100 kr for en magen til den du viser, forresten. Og måske kunne du overveje at lave en lidt mindre udgave som så blev billigere? SÅ er jeg interesseret  

Hejsa :-) Mange tak for dit svar. Dem i søstrene grene er dog meget mindre.Men synes det er en god ide. Det er jo fordi det er dyrt for mig, når man skal have fat i de helt gamle sættekasser, da de er vildt populære

Anmeld

27. maj 2011

sne190810

Jeg syntes det er mange penge at kaste 500 ,- efter en kasse, fuldt med mindre kasser

Ej, jeg ved godt alm. sættekasser ikke er helt billige altiid, maling samt arbejdet bag også gør sin del i prisen. Men stadig så kunne jeg meget hurtigt finde andre dekorative ting jeg hellere ville kaste 500,- efter end en amatørlavede sættekasse. Forstår du?  Ikke at du er amatør forstået på på måde at dit arbejde er grimt eller sjusket (det er lige modsat) Men at det ikke kommer fra en profesionnel såsom en butik? Jeg ved ikke lige om jeg fik forklaret det rigtigt.

Anmeld

27. maj 2011

sne190810

Jeg syntes det er mange penge at kaste 500 ,- efter en kasse, fuldt med mindre kasser

Ej, jeg ved godt alm. sættekasser ikke er helt billige altiid, maling samt arbejdet bag også gør sin del i prisen. Men stadig så kunne jeg meget hurtigt finde andre dekorative ting jeg hellere ville kaste 500,- efter end en amatørlavede sættekasse. Forstår du?  Ikke at du er amatør forstået på på måde at dit arbejde er grimt eller sjusket (det er lige modsat) Men at det ikke kommer fra en profesionnel såsom en butik? Jeg ved ikke lige om jeg fik forklaret det rigtigt.

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

Stjernestøv skriver:

Hejsa :-) Mange tak for dit svar. Dem i søstrene grene er dog meget mindre.Men synes det er en god ide. Det er jo fordi det er dyrt for mig, når man skal have fat i de helt gamle sættekasser, da de er vildt populære

Ja, det er vidst rigtigt, nu du skriver det. Men altså, hvis du lavede nogle lidt mindre sættekasser og solgte dem billigere, så kunne jeg godt være interesseret  Jeg synes dit arbejde er superflot, ligesom alle de andre 

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

Er det de gamle sættekasser du bruger? For så synes jeg ikke det er dyrt, når det er inkl. arbejdskraft og materialer.

Jeg er ikke selv interesseret, da jeg ikke umiddelbart ved hvad jeg skulle med den, men du kan jo gå på trendsales, dba og guloggratis og poste dem du laver, så er jeg sikker på, at de nok skal blive solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.