Kunne du finde på at tage lån i dit hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Vi ville stadig ikke miste hvis vi blev nød til at sælge for når jeg siger vi har fået det billigt så det næsten som et håndværker tilbud vi har købt det for og det bådet blevet større og bedre og vi har ikke brugt særlig meget på det da vi selv har lavet det hele. så jeg helt rolig og igen det ikke 3-500000 vi har lånt det 50000. Jeg er helt rolig og ser kun lyst på fremtiden for eller bliver jeg sku da skør hvis jeg skal tænke på (hvis nu).

Jamen det er da slet ikke for du skal forsvare noget....at jeg ikke ville turde det eller have lyst til det er jo bare mig...
Knus Eva og tak for dit svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

finkedinke

Jeg er helt enig med Diana, jeg ville også kunne finde på at låne til en bil pga de billigere renter.
Udover det ville jeg kun låne til forbedringer i huset. Men ikke "kosmetiske" forbedringer, vi går ikke så meget op i op køkkenet er nyt eller gammelt.
For to år siden lånte vi i huset til at udskifte el-varmen med træpille-fyr. Det giver i sig selv en årlig besparelse på omkring 20.000 kr og lånet vil i løbet af en forholdsvis kort årrække have betalt sig selv.

Berith

Anmeld

17. november 2008

Diana...

Eva skriver:

Jamen det er da slet ikke for du skal forsvare noget....at jeg ikke ville turde det eller have lyst til det er jo bare mig...
Knus Eva og tak for dit svar...

Jeg forsvare mig ikke du spurgte og jeg forklare... Jeg har ingen grund til at forsvare mig selv da jeg ikke ser noget forkert idet.

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Jeg forsvare mig ikke du spurgte og jeg forklare... Jeg har ingen grund til at forsvare mig selv da jeg ikke ser noget forkert idet.

Åh, for dælen....jeg forstår ikke dine valg villle jeg bare skrive, men fred med det...de gode intentioner forsvinder i et modangreb på noget som ikke var et angreb.
fred med det og god dag...
Knus Eva...som betaler kontant...

Anmeld

17. november 2008

petersmor

Jeg kunne ikke finde på at låne til forbrugs goder ........ Hverken i hus eller noget andet...... Jeg foretrækker at spare op.
Hanne

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Tak for svar....kan se at der er mange der har det som mig og nogle der ikke hard det som mig.
Knus Eva..

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Jeg kunne ikke finde på at låne til forbrugs goder ........ Hverken i hus eller noget andet...... Jeg foretrækker at spare op.
Hanne

Ja, sådan har jeg det også...

Anmeld

17. november 2008

Diana...

Eva skriver:

Åh, for dælen....jeg forstår ikke dine valg villle jeg bare skrive, men fred med det...de gode intentioner forsvinder i et modangreb på noget som ikke var et angreb.
fred med det og god dag...
Knus Eva...som betaler kontant...

Det os fint du ikke forstår det, for det er jo mine valg og det ville da være kedeligt hvis vi alle var ens.

Anmeld

17. november 2008

wamse

Hmmm ja det ville jeg måske Altså ville aldrig sige aldrig, og det er på ingen måde aktuelt, men hvis det på en eller anden måde skulle være en mulighed/nødvendighed, så gjorde jeg det, men vi har nu planer om at bygge et større tilbygning om et par år, så det er hertil et evt lån skulle gå til.

Anmeld

17. november 2008

MorCamilla

Ja det kunne jeg godt... Ikke til "forbrug" hvis man kan kalde det for det, men til f.eks en ny bil eller ting til huset, tilbygning, vinduer eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.