MD scanning .. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hej alle piger ..

Så var vi til MD scanning i går. det gik bare helt perfekt .. 

- Heldigvis for det lyserøde tøj var der ingen overraskelser mht. kønnet, stadig en lille prinsesse  - er SÅ glad ! 

Hun lå og drak af fostervandet og man kunne se hvordan hendes blære blev fyldt, hun er HELT PERFEKT og har ingen fejl eller mangler .. 

Min moderkage har flyttet sig så kan sagtens føde naturligt 

Bare lige en lille hilsen fra mig .. 

Tillykke, tillykke, MANGE gange tillykke Dejligt med alle de prinsesser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej alle piger ..

Så var vi til MD scanning i går. det gik bare helt perfekt .. 

- Heldigvis for det lyserøde tøj var der ingen overraskelser mht. kønnet, stadig en lille prinsesse  - er SÅ glad ! 

Hun lå og drak af fostervandet og man kunne se hvordan hendes blære blev fyldt, hun er HELT PERFEKT og har ingen fejl eller mangler .. 

Min moderkage har flyttet sig så kan sagtens føde naturligt 

Bare lige en lille hilsen fra mig .. 

Tillykke med den dejlige scanning, og fedt du kan føde naturligt som du håbede på. 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tillykke med den dejlige scanning, og fedt du kan føde naturligt som du håbede på. 

Taaak søde (; .. 

Jaa jeg er bare SÅ glad, det var en lettelse. 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Secrets skriver:

Tillykke, tillykke, MANGE gange tillykke Dejligt med alle de prinsesser!

Skønt med vores dejlige piger  .. mine veninder som er gravide venter drenge, så min bliver helt alene pige. 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Mille maria skriver:

det er os skønt.. kan godt huske da jeg ventede min og jeg fik af vide det var en pige, var så overlykkelig men er virkelig meget spændt denne gang også for at få at vide hvad det bliver

Det forstår jeg godt søde, kunne jo være dejligt med en lille prins så du har en af hver, men får du en pige kan du jo bruge alt dit pige tøj igen .. 

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Skønt med vores dejlige piger  .. mine veninder som er gravide venter drenge, så min bliver helt alene pige. 

MEN så har hun masser af fremtidige bejlere

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg godt søde, kunne jo være dejligt med en lille prins så du har en af hver, men får du en pige kan du jo bruge alt dit pige tøj igen .. 

ja har da en del tøj men ikke alt baby tøj hun havde som jeg har gemt  men vi har næsten lige fået en hel sæk fuld med tøj af en fra familien, men meget af det er lyserødt så det ville være mest praktisk hvis der gemmer sig en lille pige derinde

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Taaak søde (; .. 

Jaa jeg er bare SÅ glad, det var en lettelse. 

Det kan jeg godt forstå 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Mille maria skriver:

ja har da en del tøj men ikke alt baby tøj hun havde som jeg har gemt  men vi har næsten lige fået en hel sæk fuld med tøj af en fra familien, men meget af det er lyserødt så det ville være mest praktisk hvis der gemmer sig en lille pige derinde

Jaaa præcis, det er jo dyrt sådan noget :/ 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Secrets skriver:

MEN så har hun masser af fremtidige bejlere

Hihi .. Ja det er rigtigt (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.