MD scanning .. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Mauser.

Hej alle piger ..

Så var vi til MD scanning i går. det gik bare helt perfekt .. 

- Heldigvis for det lyserøde tøj var der ingen overraskelser mht. kønnet, stadig en lille prinsesse  - er SÅ glad ! 

Hun lå og drak af fostervandet og man kunne se hvordan hendes blære blev fyldt, hun er HELT PERFEKT og har ingen fejl eller mangler .. 

Min moderkage har flyttet sig så kan sagtens føde naturligt 

Bare lige en lille hilsen fra mig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

bobbles

WEE  tillykke med jeres lille prinsesse, det må være så dejligt at se.. Det er 2 måneder siden jeg har set min lille guld klump, glæder mig til at se hvad der gemmer sig inde i maven om en uge  

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Mille maria skriver:

WEE  tillykke med jeres lille prinsesse, det må være så dejligt at se.. Det er 2 måneder siden jeg har set min lille guld klump, glæder mig til at se hvad der gemmer sig inde i maven om en uge  

Det er SÅ spændende <3 .. jamen vi var til tidlig kønsscanning i uge 14 så man bliver no lidt halv nervøs for om det nu holder men det gjorde det heldigvis ..  kan se du har en pige i forvejen, ønsker du en lille prins så ?? 

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

Mulleunge skriver:

Det er SÅ spændende <3 .. jamen vi var til tidlig kønsscanning i uge 14 så man bliver no lidt halv nervøs for om det nu holder men det gjorde det heldigvis ..  kan se du har en pige i forvejen, ønsker du en lille prins så ?? 

altså det ville jo bare være helt perfekt hvis man havde en dreng og en pige, men det betyder intet for mig hvad det bliver, bare den er sund og rask og har det godt

Anmeld

25. maj 2011

Nessie

Tillykke med det. Det er altid skønt at få et lille kigge til baby, og ekstra bonus at I kunne se at hun drak fostervand og fyldte blæren, må have været ret sjovt at se

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Mille maria skriver:

altså det ville jo bare være helt perfekt hvis man havde en dreng og en pige, men det betyder intet for mig hvad det bliver, bare den er sund og rask og har det godt

Det forstår jeg godt (; det er det vigtigeste, men skønt ville det nu være .. personligt vil jeg gerne have tre skønne piger 

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Nessie skriver:

Tillykke med det. Det er altid skønt at få et lille kigge til baby, og ekstra bonus at I kunne se at hun drak fostervand og fyldte blæren, må have været ret sjovt at se

Taaak .. 

Jaaa det var altså ret sjovt faktisk (; ret fantastisk at se at hele systemet fungere som det skal, smiler .. 

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg godt (; det er det vigtigeste, men skønt ville det nu være .. personligt vil jeg gerne have tre skønne piger 

piger er os bare skønne er det jeres første?

Anmeld

25. maj 2011

Mauser.

Mille maria skriver:

piger er os bare skønne er det jeres første?

Jep det er vores første og jeg ønskede mig så INDERLIGT en pige  

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

Mulleunge skriver:

Jep det er vores første og jeg ønskede mig så INDERLIGT en pige  

det er os skønt.. kan godt huske da jeg ventede min og jeg fik af vide det var en pige, var så overlykkelig men er virkelig meget spændt denne gang også for at få at vide hvad det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.