Opdate på kryds finger for mig imorgen kl 8.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Frk Mig

B&J skriver:

Det er jo helt perfekt så han må kunne hjælpe dig rigtigt meget

Ja han bliver min livline ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Carina1977

Frk Mig skriver:

Det er på samme måde vi skal op .. 

Jeg syntes bare ikke at jeg er rustet til at skal op i IT da vi ikke rigtig har fået undervisning .. Vi fik bare en bog stukket i hånden og så bare i gang med opgaverne .. 

Kan i så vælge et område indenfor IT, som i fortæller om? Jeg valgte at fortælle noget om netværk, og så terpede jeg løs på det, skrev nogle små stikord og virkelig koncentrerede mig omkring det område. Selvfølgelig skal du også sætte dig ind i alt det andet, men hvis du virkelig får styr på det område du vælger at fremlægge, så vil jeg vove at påstå, at du i hvert fald sagtens kan bestå

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

Carina1977 skriver:

Kan i så vælge et område indenfor IT, som i fortæller om? Jeg valgte at fortælle noget om netværk, og så terpede jeg løs på det, skrev nogle små stikord og virkelig koncentrerede mig omkring det område. Selvfølgelig skal du også sætte dig ind i alt det andet, men hvis du virkelig får styr på det område du vælger at fremlægge, så vil jeg vove at påstå, at du i hvert fald sagtens kan bestå

Jeg ved det faktisk ikke .. Vi får en opgave d 9 .. der er 7 spørgsmål. de 6 af dem har vores lære lavet og nr 7 er en opgave vi selv skal lave ..

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Frk Mig skriver:

Jeg ved det faktisk ikke .. Vi får en opgave d 9 .. der er 7 spørgsmål. de 6 af dem har vores lære lavet og nr 7 er en opgave vi selv skal lave ..

Ok så tror jeg du skal vælge et område udfra den opgave. Når du har lavet den opgave, tror jeg altså også du ser lidt lysere på det

I hvert fald...alt held og lykke. Det skal nok gå

Anmeld

25. maj 2011

liwsmor

Frk Mig skriver:

Ja som jeg skrev igår skulle i krydse finger for mig at jeg ville komme op i erhvervs økonomi.  Og at jeg ikke ville op i IT .. Og bum sagde det 

VI SKAL OP I IT 

Puha 

jeg ville sige jeg var op it først år, det ikke så svært selvom jeg aldrig hørt efter, hvis du har sådan en case opgave end, så bare vigtigt du kan alt.. og så alle word programerne.. 

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

Carina1977 skriver:

Ok så tror jeg du skal vælge et område udfra den opgave. Når du har lavet den opgave, tror jeg altså også du ser lidt lysere på det

I hvert fald...alt held og lykke. Det skal nok gå

Mange tak .. Det håber jeg ..

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

liwsmor skriver:

jeg ville sige jeg var op it først år, det ikke så svært selvom jeg aldrig hørt efter, hvis du har sådan en case opgave end, så bare vigtigt du kan alt.. og så alle word programerne.. 

Jeg håber at det går godt ..

Anmeld

25. maj 2011

liwsmor

Frk Mig skriver:

Jeg håber at det går godt ..

det håber jeg også .. du skal bare vide hvordan man også regner ud inde i xl.. det skulle alle på mit hold ihverfald

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

liwsmor skriver:

det håber jeg også .. du skal bare vide hvordan man også regner ud inde i xl.. det skulle alle på mit hold ihverfald

det er jeg nogenlunde god til ..

Anmeld

25. maj 2011

liwsmor

Frk Mig skriver:

det er jeg nogenlunde god til ..

så der ingen problemer .. jeg krydser alt hvad jeg har jeg kan krydse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.