Opdate på kryds finger for mig imorgen kl 8.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Frk Mig

Ja som jeg skrev igår skulle i krydse finger for mig at jeg ville komme op i erhvervs økonomi.  Og at jeg ikke ville op i IT .. Og bum sagde det 

VI SKAL OP I IT 

Puha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

B&J

Det er jeg ked af at høre når du ikke vil op i it, jeg havde det lige stikt modsat dengang jeg skulle op

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

B&J skriver:

Det er jeg ked af at høre når du ikke vil op i it, jeg havde det lige stikt modsat dengang jeg skulle op

Jeg tror nok lige at jeg havde lyst til at gå op og melde mig ud .. Haha .. ej det går nok ... håber jeg ... 

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Frk Mig skriver:

Jeg tror nok lige at jeg havde lyst til at gå op og melde mig ud .. Haha .. ej det går nok ... håber jeg ... 

jaaa ellers må¨du jo spørge måske har jeg et lille svar tror også andre her inde har tror der er en del it nørder

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

B&J skriver:

jaaa ellers må¨du jo spørge måske har jeg et lille svar tror også andre her inde har tror der er en del it nørder

Min mand er uddannet IT supporter .. 

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Frk Mig skriver:

Min mand er uddannet IT supporter .. 

Det er jo helt perfekt så han må kunne hjælpe dig rigtigt meget

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Frk Mig skriver:

Ja som jeg skrev igår skulle i krydse finger for mig at jeg ville komme op i erhvervs økonomi.  Og at jeg ikke ville op i IT .. Og bum sagde det 

VI SKAL OP I IT 

Puha 

Det er faktisk ikke så slemt. jeg kan huske at jeg håbede på ikke at skulle op i IT, med det resultat at det kom vi. Jeg var så nervøs, og spurgte tilmed min lærer, hvad der skulle til for bare at bestå.

Da jeg så endelig kom til eksamen scorede jeg et flot 10-tal efter den gamle karakter-skala. Det var så IT på B-niveau.

Men nu ved jeg så ikke på hvilken måde i skal til eksamen i det. Her havde vi skrevet en opgave og skulle så forsvare den, hvortil man tilføjede noget mere + at de stillede ekstra spørgsmål.

Anmeld

25. maj 2011

Kruse90

pyha Hvornår skal du op?
Så kan vi have ondt af hinanden

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

Carina1977 skriver:

Det er faktisk ikke så slemt. jeg kan huske at jeg håbede på ikke at skulle op i IT, med det resultat at det kom vi. Jeg var så nervøs, og spurgte tilmed min lærer, hvad der skulle til for bare at bestå.

Da jeg så endelig kom til eksamen scorede jeg et flot 10-tal efter den gamle karakter-skala. Det var så IT på B-niveau.

Men nu ved jeg så ikke på hvilken måde i skal til eksamen i det. Her havde vi skrevet en opgave og skulle så forsvare den, hvortil man tilføjede noget mere + at de stillede ekstra spørgsmål.

Det er på samme måde vi skal op .. 

Jeg syntes bare ikke at jeg er rustet til at skal op i IT da vi ikke rigtig har fået undervisning .. Vi fik bare en bog stukket i hånden og så bare i gang med opgaverne .. 

Anmeld

25. maj 2011

Frk Mig

Kruse90 skriver:

pyha Hvornår skal du op?
Så kan vi have ondt af hinanden

Jeg skal op d 15/6 kl 10.30 .. Hvornår skal du op?

Ja det syntes jeg vi skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.