sosu hjælper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
kamillapetersen91 skriver:

det bliver jo ikk meget så :/

Nej - det giver bedre at være ufaglært til man er 25 og har 1 års erfaring Den er på 112 i timen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

nogen der ved hvad man får af penge under uddannelse som sosu hjælper, su, eller elev og nogen der evt ved hvor meget og er under 25

Som sosu hjælper elev får du 10.000 før skat. Det er fast elevløn..

Anmeld

24. maj 2011

kamillapetersen91

LouiseVous skriver:

Som sosu hjælper elev får du 10.000 før skat. Det er fast elevløn..

ih det er ikke meget

Anmeld

24. maj 2011

kamillapetersen91

Jeanne skriver:

Nej - det giver bedre at være ufaglært til man er 25 og har 1 års erfaring Den er på 112 i timen

hehe ja det er næsten det man skulle gøre  

Anmeld

24. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

ih det er ikke meget

Nej, men det kan lade sig gøre. Er færdig 30.juni'11

Anmeld

24. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

hehe ja det er næsten det man skulle gøre  

Det ikk skide let i disse tider pga besparelser.

Anmeld

24. maj 2011

Mama2980

Det er elevløn - det er rigtig irriterende fordi at der ingen mulighed er for lån, som når man er på su. Da jeg tog uddannelsen måtte jeg arbejde ved siden af i weekenderne i hjemmeplejen - ikke nemt med 2 børn..

Anmeld

24. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mama2980 skriver:

Det er elevløn - det er rigtig irriterende fordi at der ingen mulighed er for lån, som når man er på su. Da jeg tog uddannelsen måtte jeg arbejde ved siden af i weekenderne i hjemmeplejen - ikke nemt med 2 børn..

Jeg ved ikke hvor langtid siden du læste. Men nu er reglen også at du ikke må arbejde indenfor fx hjælper i den kommune du er ansat i til at læse til hjælper..
Et eks. Jeg er ansat af Viborg kommune, så jeg må ikke arbejde som ufaglært i hele Viborg kommune.. Skal til Skive eller en anden nabo kommune, det gør det bestemt heller ikke lettere.

Anmeld

25. maj 2011

Mama2980

LouiseVous skriver:

Jeg ved ikke hvor langtid siden du læste. Men nu er reglen også at du ikke må arbejde indenfor fx hjælper i den kommune du er ansat i til at læse til hjælper..
Et eks. Jeg er ansat af Viborg kommune, så jeg må ikke arbejde som ufaglært i hele Viborg kommune.. Skal til Skive eller en anden nabo kommune, det gør det bestemt heller ikke lettere.

Jeg arbejdede i hjemmeplejen i Kokkedal, men var i  praktik på plejehjem i Fredensborg.. Men begge dele er under samme kommune, jeg fik bare at vide at jeg ikke måtte være på samme sted som jeg arbejdede..

Forstår ikke at det hele skal være så besværligt.. Man skulle tro at de ikke ville have at man bliver uddannet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.