Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der ved hvad man får af penge under uddannelse som sosu hjælper, su, eller elev og nogen der evt ved hvor meget og er under 25
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mener man får omkring 6500 i elevløn når man er under 25 år. Men da det er nogle år siden jeg tog udd. ved jeg ikke om satsen er forhøjet idag.
/Fenja
Lige knap 11.000 mener jeg. Men du kan gå ind på FOAs hjemmeside under lønkatalog. Der står det
jeg får 7526 kr udbetalt hver måned... og som sosu hjælper er det ikke nok bare at være 25, man skal desuden have minimum 1 års relevant arbejdserfaring (praktik tæller ikke med)
Mimic skriver: jeg får 7526 kr udbetalt hver måned...
jeg får 7526 kr udbetalt hver måned...
det var ikke meget
kamillapetersen91 skriver: nogen der ved hvad man får af penge under uddannelse som sosu hjælper, su, eller elev og nogen der evt ved hvor meget og er under 25
9.733 for en elev over 18 år
Jeanne skriver: Lige knap 11.000 mener jeg. Men du kan gå ind på FOAs hjemmeside under lønkatalog. Der står det
har været inde og kigge men kan ikke finde rundt i det.. men håber da det er omkring 11000 og ikk 7000 oh et eller andet som der er en der skriver
Jeanne skriver: 9.733 for en elev over 18 år
før eller efter skat ?
kamillapetersen91 skriver: før eller efter skat ?
Før
Jeanne skriver: Før
det bliver jo ikk meget så :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128