Livet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

oerbaek

lyder meget som hjemme hos mig dog bortset fra et par detaljer, men jeg har det heller ikke klinisk rent og kan også godt rode, og ja jeg kan også godt sumpe på sofaen selvom der måske lige var noget der burde blive ryddet op... men som du selv skriver så har jeg også ret til at blive ladet op  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TheLittleOne

112233 skriver:

Nu hvor der i øjeblikket er så mange tråde om mærketøj, rummelighed, rengøring osv, kunne jeg godt tænke mig at fortælle jer lidt om mit liv og hvad vi gør/ ikke gør.

Nej vi har ikke ryddet op konstant. Der er altid et eller andet der flyder uden det er decideret beskidt. Folk må gerne komme på uventet besøg bare de ikke begynder at rydde op. Altså det lyder nok værre end det er..
Mine børn går i tøj fra Kvickly, Bilka, Føtex og en masse butikker i Tyskland (Kik, Takko, Real o.a.) skoene købes i Tyskland. God kvalitet til lav Pris.

Vi har ikke designer møbler ej heller Ikea. Vores dobbeltseng som består af 2 Box madrasser er 10 år gamle og vi trænger til nye. Vores hus er svært at indrette og i øjeblikket ikke særligt pænt...

Jeg er på arbejde fra 8 - 16 hver dag, manden har nat arbejde. Vi har ikke den vilde indtægt og har nogle store lån. Vi spiser generelt sundt men der forefindes dog også læskedrikke i vores hus og vi har et slik skab

Jeg har ikke altid den største overskud og nogle gange koger jeg over foran børnene, men sjældent...

Men jeg cykler hen med børnene og tager derefter bilen på arbejde selvom det ville være nemmere kun med bilen. Jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden uanset hvor vores møbler eller tøj kommer fra. Vi spiser ikke økologisk og der må ryges i vores hus.
Men jeg har fjernet alt der var muligt af aspartam. Jeg er med til alt i skolen/ børnehaven, men siger fra til bestyrelser osv for det har jeg over overskud til.

Anmeld

25. maj 2011

*Toffee*

112233 skriver:

Lidt utroligt at når det er noget negativt i en tråd a la mærketøj, ikke mærketøj, rummelighed, tolerance osv. så er der en masse der debatterer, men når man er hudløst ærlig og tilkendegiver at man ikke er perfekt ja, så svarer der ikke mange.
Er det kedeligt ikke at være som andre?? Er der ikke andre end dem der har svaret, der har det ligesådan. Er man bange for at være ærlig??
Eller er mit indlæg bare hurtigt røget væk

Ærligt, så tror jeg det er sådan her langt de fleste har det..  

Og jeg synes at det er godt at der kommer lidt fokus på at det slet ikke er så unormalt med lidt rod i hjørnerne, at man kan være lidt upædagogisk, at man måske ikke altid er super økologisk, at overskuddet nogle gange halter osv osv

Anmeld

25. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Super dejligt indlæg

Vi bor på en gammel gård, og jeg er gift med en håndværker, der bare generelt roder mere end andre mænd, Vi er altid igang med at lave et eller andet, og jeg tror aldrig at vi blir færdi....men det er vores liv. Vi er ikke "velhavende", men spøger tit med at vi nærmest lever under fattigdomsgrænsen (Vi har fem børn), men hvem har brug for mærketøj, stort nyt hus eller store biler.....når bare vi har hinanden.

Min mand og jeg har været sammen i 20 år. (jeg er 35, han 42, børn på 15,13,10,6 og 3 år)......Og jeg elsker det liv vi har valgt. Vi har nemlig prioteret børnene og gør det forsat. Mine børn er ikke vantil et super skinnende hjem eller en 3-retters menu til aften....tilgengæld er de vantil at en af os voksne ALTID er hjemme, når de er.

Jeg er ligeså stolt af mit liv, som jeg håber andre er af deres......

1000 tak for et hudløst ærligt indlæg 112233

Anmeld

25. maj 2011

Mathilde

Det lyder da som om i har et rigtig dejligt hjem med tid, ro og plads til bare at være skønt med et indlæg der ikke er så "helligt", hvis du ved hvad jeg mener.

Vi er bestemt heller ikke perfekte og det er der nok ingen der er i sidste ende. Her kan det også sagtens rode og være beskidt og der kan være vasketøj op over kanten i vasketøjskurvene....desværre kan jeg have svært ved ikke at blive stresset og få et rengøringsflip, men hvor ville jeg ønske, at jeg kunne slappe lidt mere af omkring det. Min datter går i tøj fra H&M, tøj og sko men også i mærkevarer. Vi spiser ret sundt hver dag, men min datter får da også chokolade og vingummier engang imellem og hun ved lige hvor de gode sager gemmer sig

Jeg tror man forsøger at fremstå så perfekt, fordi man nemt får slag over nakken herinde

Anmeld

25. maj 2011

Laulund87

Puha jeg bliver også helt skidt når jeg læser om rengøring og ser folks haver/hjem Det er sørme lidt over niveauet her

til dig!

Anmeld

25. maj 2011

Hansen97

Dejligt der kom flere frem

Anmeld

25. maj 2011

Jonna1979

ligner også meget vores dog skal der ikke ryges indedøre jeg ryger ikke selv men det gør kæresten

vi har to katte, 2 hunde en skildpadde og en masse fisk, så skal her være klininsk skal der gøres rent hver dag hvilket ikke sker.

Er glad for min opvaskemaskine

jeg elsker lækre ting og kvalitet dog nægter jeg at give prisen så køber gerne brugt og er tilbudsjægere. men folk skal gøre hvad de lyster tror nogle gange at den skinnede regne overflade skal skjule den egentlig facade der er sat op.

har jeg råd køber jeg da gerne lidt bedre kvalitet ihvertfald i sko de er bare bedre og i sidste ende billigere:-)

Anmeld

25. maj 2011

maria87

112233 skriver:

Nu hvor der i øjeblikket er så mange tråde om mærketøj, rummelighed, rengøring osv, kunne jeg godt tænke mig at fortælle jer lidt om mit liv og hvad vi gør/ ikke gør.

Nej vi har ikke ryddet op konstant. Der er altid et eller andet der flyder uden det er decideret beskidt. Folk må gerne komme på uventet besøg bare de ikke begynder at rydde op. Altså det lyder nok værre end det er..
Mine børn går i tøj fra Kvickly, Bilka, Føtex og en masse butikker i Tyskland (Kik, Takko, Real o.a.) skoene købes i Tyskland. God kvalitet til lav Pris.

Vi har ikke designer møbler ej heller Ikea. Vores dobbeltseng som består af 2 Box madrasser er 10 år gamle og vi trænger til nye. Vores hus er svært at indrette og i øjeblikket ikke særligt pænt...

Jeg er på arbejde fra 8 - 16 hver dag, manden har nat arbejde. Vi har ikke den vilde indtægt og har nogle store lån. Vi spiser generelt sundt men der forefindes dog også læskedrikke i vores hus og vi har et slik skab

Jeg har ikke altid den største overskud og nogle gange koger jeg over foran børnene, men sjældent...

Men jeg cykler hen med børnene og tager derefter bilen på arbejde selvom det ville være nemmere kun med bilen. Jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden uanset hvor vores møbler eller tøj kommer fra. Vi spiser ikke økologisk og der må ryges i vores hus.
Men jeg har fjernet alt der var muligt af aspartam. Jeg er med til alt i skolen/ børnehaven, men siger fra til bestyrelser osv for det har jeg over overskud til.

Anmeld

25. maj 2011

SussieThyssen

112233 skriver:

Det er livet på godt og ondt, stort og småt.
Og det er dejligt at høre.
Du/I er mennesker...og det er bare dejligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.