Nu hvor der i øjeblikket er så mange tråde om mærketøj, rummelighed, rengøring osv, kunne jeg godt tænke mig at fortælle jer lidt om mit liv og hvad vi gør/ ikke gør.
Nej vi har ikke ryddet op konstant. Der er altid et eller andet der flyder uden det er decideret beskidt. Folk må gerne komme på uventet besøg bare de ikke begynder at rydde op

. Altså det lyder nok værre end det er..
Mine børn går i tøj fra Kvickly, Bilka, Føtex og en masse butikker i Tyskland (Kik, Takko, Real o.a.) skoene købes i Tyskland. God kvalitet til lav Pris.
Vi har ikke designer møbler ej heller Ikea. Vores dobbeltseng som består af 2 Box madrasser er 10 år gamle og vi trænger til nye. Vores hus er svært at indrette og i øjeblikket ikke særligt pænt...
Jeg er på arbejde fra 8 - 16 hver dag, manden har nat arbejde. Vi har ikke den vilde indtægt og har nogle store lån. Vi spiser generelt sundt men der forefindes dog også læskedrikke i vores hus og vi har et slik skab

Jeg har ikke altid den største overskud og nogle gange koger jeg over foran børnene, men sjældent...
Men jeg cykler hen med børnene og tager derefter bilen på arbejde selvom det ville være nemmere kun med bilen. Jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden uanset hvor vores møbler eller tøj kommer fra. Vi spiser ikke økologisk og der må ryges i vores hus.
Men jeg har fjernet alt der var muligt af aspartam. Jeg er med til alt i skolen/ børnehaven, men siger fra til bestyrelser osv for det har jeg over overskud til.
Anmeld