Livet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Hansen97

Nu hvor der i øjeblikket er så mange tråde om mærketøj, rummelighed, rengøring osv, kunne jeg godt tænke mig at fortælle jer lidt om mit liv og hvad vi gør/ ikke gør.

Nej vi har ikke ryddet op konstant. Der er altid et eller andet der flyder uden det er decideret beskidt. Folk må gerne komme på uventet besøg bare de ikke begynder at rydde op. Altså det lyder nok værre end det er..
Mine børn går i tøj fra Kvickly, Bilka, Føtex og en masse butikker i Tyskland (Kik, Takko, Real o.a.) skoene købes i Tyskland. God kvalitet til lav Pris.

Vi har ikke designer møbler ej heller Ikea. Vores dobbeltseng som består af 2 Box madrasser er 10 år gamle og vi trænger til nye. Vores hus er svært at indrette og i øjeblikket ikke særligt pænt...

Jeg er på arbejde fra 8 - 16 hver dag, manden har nat arbejde. Vi har ikke den vilde indtægt og har nogle store lån. Vi spiser generelt sundt men der forefindes dog også læskedrikke i vores hus og vi har et slik skab

Jeg har ikke altid den største overskud og nogle gange koger jeg over foran børnene, men sjældent...

Men jeg cykler hen med børnene og tager derefter bilen på arbejde selvom det ville være nemmere kun med bilen. Jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden uanset hvor vores møbler eller tøj kommer fra. Vi spiser ikke økologisk og der må ryges i vores hus.
Men jeg har fjernet alt der var muligt af aspartam. Jeg er med til alt i skolen/ børnehaven, men siger fra til bestyrelser osv for det har jeg over overskud til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

anynom

112233 skriver:

Nu hvor der i øjeblikket er så mange tråde om mærketøj, rummelighed, rengøring osv, kunne jeg godt tænke mig at fortælle jer lidt om mit liv og hvad vi gør/ ikke gør.

Nej vi har ikke ryddet op konstant. Der er altid et eller andet der flyder uden det er decideret beskidt. Folk må gerne komme på uventet besøg bare de ikke begynder at rydde op. Altså det lyder nok værre end det er..
Mine børn går i tøj fra Kvickly, Bilka, Føtex og en masse butikker i Tyskland (Kik, Takko, Real o.a.) skoene købes i Tyskland. God kvalitet til lav Pris.

Vi har ikke designer møbler ej heller Ikea. Vores dobbeltseng som består af 2 Box madrasser er 10 år gamle og vi trænger til nye. Vores hus er svært at indrette og i øjeblikket ikke særligt pænt...

Jeg er på arbejde fra 8 - 16 hver dag, manden har nat arbejde. Vi har ikke den vilde indtægt og har nogle store lån. Vi spiser generelt sundt men der forefindes dog også læskedrikke i vores hus og vi har et slik skab

Jeg har ikke altid den største overskud og nogle gange koger jeg over foran børnene, men sjældent...

Men jeg cykler hen med børnene og tager derefter bilen på arbejde selvom det ville være nemmere kun med bilen. Jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden uanset hvor vores møbler eller tøj kommer fra. Vi spiser ikke økologisk og der må ryges i vores hus.
Men jeg har fjernet alt der var muligt af aspartam. Jeg er med til alt i skolen/ børnehaven, men siger fra til bestyrelser osv for det har jeg over overskud til.

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

lyder lidt ala vores liv bortset fra rygning og her roder også altid en smule

Anmeld

24. maj 2011

Hansen97

Fortsættelse (kunne ikke rette indlæg fra min telefon)
Folk elsker at komme i vores hjem fordi vi er fri.... Vi er altid klar med en kop kaffe uanset hvordan her ser ud. Kan folk ikke klare lidt ting huset og her må de jo vender om...

Vi i familien prioriterer familien. Det er det vigtigste for os. Derfor kan jeg også sumpe på sofaen om aftenen selvom det måske var ting der burde blive ryddet væk... Men jeg har også ret til at lade op...

Nu har jeg været ærlig og ved jeg sikkert falder langt fra rammerne som der umiddelbart virker til at være herunder, men jeg er MIG!
Knus

Anmeld

24. maj 2011

SD21

Skønt at høre at det ikke er alle lige bortset fra mig, der bor i et hjem fra Bo bedre !

Anmeld

24. maj 2011

Hansen97

Undskylder slå fejlene, skriver fra min telefon...

Anmeld

24. maj 2011

hilma

SÅDAN! og lige en  

her er hellere ikke klinisk rent hver dag, og opvasken (dog skyllet) må gerne stå til dagen efter. Min sofa, ja, den er blevet så flot plettet efter min søn har gylpet i den adskillige gange, tror også han har tisset på den en enkelt gang, og det eneste jeg tænker er, nå ja for fanden, den kostede ikke så mange penge og er børnevenlig(glæder mig næsten til han finde tuscherne frem hihi)

jeg vil hellere have et hjem, hvor folk tør at være her og at de tør at spilde deres kaffe på mit bord og evt. sofa, herregud altså, jeg gider da ikke at mit hjem skal ligne en klinik rygning er dog totalt forbudt indenfor pga min søn og at jeg har astma

Mærkevarer, tja, jeg køber det jeg synes er fedt om mærket så er bilka, h&m eller mærket fra per&nille butikken, hvis jeg ser at han har behov for det, ja så får han det, gider ikke at købe bare for at købe tror det dyreste jeg har købt til ham er en slynge fra per&nille og den har jeg købt fordi jeg kan bruge den længe og jeg bruger den meget 

til mødre generelt! selvom hjemmet "roder" eller er ryddeligt

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

112233 skriver:

Hvor er det dejlig befriende at høre! Det lyder faktisk utroligt meget som vores liv/hjem bortset fra et par smådetaljer (fx det med rygningen og bil. Bil har vi ikke)  

Vi er nogle værre rodehoveder og gør ikke en gang hovedrent en gang om ugen. Vi kan godt gå næsten en måned uden at vaske tøj (ok, måske har vi i så fald for meget tøj, men stadig). Vi får nok lidt for ofte fast food, og vi elsker bare mad. Handler mit babytøj billige steder, og ejer ikke selv et eneste stykke tøj af mærkevarer. Og jeg kunne blive ved. Men jeg føler nu ikke, at vores liv er mindre værd af den årsag  

Anmeld

24. maj 2011

Hansen97

hilma skriver:

SÅDAN! og lige en  

her er hellere ikke klinisk rent hver dag, og opvasken (dog skyllet) må gerne stå til dagen efter. Min sofa, ja, den er blevet så flot plettet efter min søn har gylpet i den adskillige gange, tror også han har tisset på den en enkelt gang, og det eneste jeg tænker er, nå ja for fanden, den kostede ikke så mange penge og er børnevenlig(glæder mig næsten til han finde tuscherne frem hihi)

jeg vil hellere have et hjem, hvor folk tør at være her og at de tør at spilde deres kaffe på mit bord og evt. sofa, herregud altså, jeg gider da ikke at mit hjem skal ligne en klinik rygning er dog totalt forbudt indenfor pga min søn og at jeg har astma

Mærkevarer, tja, jeg køber det jeg synes er fedt om mærket så er bilka, h&m eller mærket fra per&nille butikken, hvis jeg ser at han har behov for det, ja så får han det, gider ikke at købe bare for at købe tror det dyreste jeg har købt til ham er en slynge fra per&nille og den har jeg købt fordi jeg kan bruge den længe og jeg bruger den meget 

til mødre generelt! selvom hjemmet "roder" eller er ryddeligt

Nemlig !

Anmeld

25. maj 2011

Hansen97

Lidt utroligt at når det er noget negativt i en tråd a la mærketøj, ikke mærketøj, rummelighed, tolerance osv. så er der en masse der debatterer, men når man er hudløst ærlig og tilkendegiver at man ikke er perfekt ja, så svarer der ikke mange.
Er det kedeligt ikke at være som andre?? Er der ikke andre end dem der har svaret, der har det ligesådan. Er man bange for at være ærlig??
Eller er mit indlæg bare hurtigt røget væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.