Happiness skriver:
Tak søde! Jeg prøver også at sige det til mig selv, men er bare svær at overbevise lige nu 
Jeg har jo hele tiden ment at lige meget hvordan baby kommer ud så HAR man FØDT. Tror bare det er nerverne der driller lige nu...
Skal nok give en update. Sender en sms når vi er på vej hjem.
Ihhh glæder mig også SÅ meget til søndag! Hvor skal vi hygge. Og sidst jeg tjekkede var vi 7 tilmeldte. Det synes jeg er fedt. "frygtede" lidt at der kun ville være 3-4 stykker
Selv om det uden tvivl ville blive hyggeligt alligevel 
Det kan jeg godt forstå søde, og jeg er sikker på jeg ville have det på præcis sammen måde, selvom det i mine øjne absolut heller ingen sammenhæng har til hvor god en mor man er!! Men det er altid svært at omstille sig til andet end det man havde forventet og håbet og sat næsen op efter.. Men du må holde modet oppe, og så krydser jeg alt hvad krydses kan for at du får ønskemeldingen i morgen!! 

Det lyder godt søde, vil jeg se frem til.. 
Iiih ja det bliver bare super hyggeligt, har virkelig også glædet mig rigtig meget, og da vi fandt frem til dato'en synes jeg bare det var så langt ude i fremtiden, men nu er det liiige om hjørnet!!! 
Har ikke lige set hvordan vejret bliver søndag, men jeg håber virkelig det bliver godt så vi kan få en god lang dag ud af det og en tur i fælledparken også.. 
Jeg har lige været inde at kigge og det ser ud til at der er en der er sprunget fra, så vi bliver indtil videre 6, og ja der er jo kun en ½ time tilbage at tilmelde sig i hehe, så mon ikke det "the final number".. Men 6 er jo også en rigtig god håndfuld.. 
Anmeld