Pisse nervøs... Kontrolscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Happiness

Puha, så er det imorgen vi får svar på om moderkagen har rykket sig. Jeg er så spændt, nervøs, bange..... Svært at forklare... Men det er jo afgørende for om jeg skal føde vaginalt, eller om det ender i kejsersnit.

Troede jeg var afklaret med det, men nu hvor det nærmer sig er jeg smadder bange for at det bliver pks... Vil jeg føle mig snydt for en normal fødsel? Vil jeg føle jeg ikke har født lillemanden, nu når det er andre der skal gøre arbejdet?? Skal lillemanden have starthjælp når han skal ud af nødexit??? Jeg er en stor tankevrimmel lige nu...

Jeg ved godt at de fleste moderkager når at rykke sig, men hvad nu hvis.... Og HVIS det nu bliver ks, så er det jo planlagt, og jeg kan jo nå at indstille mig på det, men gud hvor jeg håber at jeg kan føde vaginalt!

Ville ikke rigtigt andet end at komme ud med en masse tanker.

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Puha, så er det imorgen vi får svar på om moderkagen har rykket sig. Jeg er så spændt, nervøs, bange..... Svært at forklare... Men det er jo afgørende for om jeg skal føde vaginalt, eller om det ender i kejsersnit.

Troede jeg var afklaret med det, men nu hvor det nærmer sig er jeg smadder bange for at det bliver pks... Vil jeg føle mig snydt for en normal fødsel? Vil jeg føle jeg ikke har født lillemanden, nu når det er andre der skal gøre arbejdet?? Skal lillemanden have starthjælp når han skal ud af nødexit??? Jeg er en stor tankevrimmel lige nu...

Jeg ved godt at de fleste moderkager når at rykke sig, men hvad nu hvis.... Og HVIS det nu bliver ks, så er det jo planlagt, og jeg kan jo nå at indstille mig på det, men gud hvor jeg håber at jeg kan føde vaginalt!

Ville ikke rigtigt andet end at komme ud med en masse tanker.

Tak fordi du læste med!

Sender en kæmpe krammer  

Kan godt forstå alle dine tanker og håber på det bedste. Ønsker for dig at du kan få lov at føde vaginalt når det er det du allerhelst vil 

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Åhh søde - håber virkelig at alt er som det skal være, så du kan få lov til at føde vaginalt

Sender lige en masse krydsede fingre og varme tanker afsted til dig og lillemanden - er sikker på alt er som det skal være

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sender en kæmpe krammer  

Kan godt forstå alle dine tanker og håber på det bedste. Ønsker for dig at du kan få lov at føde vaginalt når det er det du allerhelst vil 

Mange tak! Nu må tiden gerne gå hurtigt og blive imorgen kl 10.30...

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Mange tak! Nu må tiden gerne gå hurtigt og blive imorgen kl 10.30...

Ja. 

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Åhh søde - håber virkelig at alt er som det skal være, så du kan få lov til at føde vaginalt

Sender lige en masse krydsede fingre og varme tanker afsted til dig og lillemanden - er sikker på alt er som det skal være

Tak søde. Håber jeg virkelig også! Lige nu glæder jeg mig bare til det er overstået, så vi ved hvor vi står.

Og håber også at vi får lov til at få et kig ind til lillemanden også, nu når hun alligevel skal have gang i scanneren

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tak søde. Håber jeg virkelig også! Lige nu glæder jeg mig bare til det er overstået, så vi ved hvor vi står.

Og håber også at vi får lov til at få et kig ind til lillemanden også, nu når hun alligevel skal have gang i scanneren

Kan jeg godt forstå søde - ville være dejligt at se jeres lille supermand igen

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Kan jeg godt forstå søde - ville være dejligt at se jeres lille supermand igen

Ja, men til sidste scanning fik jeg kun lov til at se livmoderhalsen og moderkagen... Men der lavede de også en indvendig scanning, og der kan man jo ikke se så meget når moderkagen blokerede, og denne gang er det en udvendig. Så håber  

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den har flyttet sig! Kan godt forstå du ikke vil snydes for den oplevelse. Du må huske at opdatere os

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Secrets skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den har flyttet sig! Kan godt forstå du ikke vil snydes for den oplevelse. Du må huske at opdatere os

Mange tak. Har brug for krydsede fingre

Skal nok opdatere imorgen. Heldigvis er scanningen allerede 10.30. Så skal ikke igennem en hel dag først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.