Andre med hovedpine/migræne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Simon's moar <3

lotchen skriver:

Tror ikke der er indikation for en skanning når det er medicinudløst... Fik en neurologisk undersøgelse og alle kranienerverne skulle være OK

Okey, det er da altid noget, men håber du snart får noget medicin der hjælper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

klmf

Bshizzle skriver:

Jeg har kronisk hovedepine..
Jeg var ude for en ulykke for 3 år siden, og siden den dag har jeg haft piskelsmæld med kroniske smerter i hovedet, nakke og ned i ryggen.

Jeg har prøvet et hav af div smertestillende.. både igennem min egen læge og på smertecenter OUH.

Nu da jeg er gravid, er jeg stoppet med at ta smertestillende..
Dvs min hovedepine driller endnu mere, og jeg gør det at jeg får Massage, Zoneterapi, drikker masser af vand og tager en morfar på sofaen næsten hver dag ( går hjemme.. gjort lidt siden ).

Men drik en masse vand, lave nakke massage.. ( evt få en til at give dig massage ).

Tror faktsik jeg er ved at nå dertil, hvor jeg bedre kan leve med mine rygsmerter end med den hovedpine - for med ryggen kan jeg da stadig se min kæreste i øjnene og bevæge mig, omend det går langsomt og ser ud som om jeg er 98... Valget lige nu er vist mellem pest eller kolera

Anmeld

24. maj 2011

nvm

lotchen skriver:

Jeg synes faktsik det er nærmest umuligt at tage sig af min søn, for jeg kan ikke holde ud at have øjnene åbne når det er værst... Ligger bare for nedrullede gardiner og ønsker at dø... Næsten...

jamen kender det, for det meste er jeg "heldig" når jeg får det, er den store for det meste i børnehave, det værre med den lille, hun græder konstant og der gør bare endnu mere ondt, med de høje lyde, jeg skal selv til lægen og prøbe at få en recept til de piller, men er sikker på de også siger det ikke er migrene HADER mine læger

Anmeld

24. maj 2011

samantha1986

oerbaek skriver:

jeg er også ret sikker selv men vi har haft mange skiftende læger de sidste par år så jeg har ikke gidet at tage det op med en ny læge hver ½ år... men nu har vi fået en fast læge og nu vil jeg prøve at snekke med hende om det for det er altså ikke til at holde ud... 

og det er ikke fordi jeg skal have briller for det har jeg  

Hmm ja det hjælper så ikke med briller. men håber jeres nye læge kan hjælpe dig

Anmeld

24. maj 2011

L.J.L

lotchen skriver:

Har lidt af daglig hovedpine i snart fem måneder nu og var så til neurolog i dag. Hun mener det er en medicinudløst hovedpine - jeg tager smertestillende hver dag pga. en rygskade - så nu skal jeg prøve noget medicin. Har fået recept på Riboflavin (B-vitamin) og noget muskelafslappende.

Hvis der er nogen med hyppig hovedpine el. migræne - hvad gør I, hvad hjælper, hvad tager I for det??

Det er godt nok strenge! Synes det forringer ens livskvalitet enormt meget - meget mere end mine rygsmerter faktisk...

Jeg har lidt af migræne og synsforstyrrelser i hele mit voksenliv. Det er noget af det værste jeg ved, og bliver nærmest helt angst hvis jeg begynder at få synsforstyrrelser dog har jeg fundet ud af at jeg kan holde det væk ved at spise jerntilskud. Hvis jeg glemmer at tage det er den stensikker så er der et migræneanfald på vej. Så nu husker jeg det hver dag!!

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Lauritz skriver:

Jeg har lidt af migræne og synsforstyrrelser i hele mit voksenliv. Det er noget af det værste jeg ved, og bliver nærmest helt angst hvis jeg begynder at få synsforstyrrelser dog har jeg fundet ud af at jeg kan holde det væk ved at spise jerntilskud. Hvis jeg glemmer at tage det er den stensikker så er der et migræneanfald på vej. Så nu husker jeg det hver dag!!

Hvor vildt Jeg skulle også have taget mit ferritin-tal for at se om jeg mangler det. Alligevel vildt hvad kroppen kan gøre, når den mangler noget....

Anmeld

24. maj 2011

morethanperfect

Jeg har haft migræne i nogle år , men opdagede det først for kort tid siden .. Har levet med det så længe at jeg har vendt mig til det .. 
Gik til lægen med det , da min Sp sagde jeg nok havde migræne , og ja , havde jeg ...
 Skal hente noget mod det på apoteket i morn så ved ikke hvad det hedder ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.