Dreje et billede en smugle ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

o1Mutte

mariamiss6 skriver:

ud over de småting der var i baggrunden, som du ikke kunne lide, hvad var der så før?

Hvorfor prøver du ikke at lægge originalbilledet ind, måske er der en der kan fjerne det du vil have væk, uden at ødelægge formgivelsen i billedt.....

Jow da. Tja billedet er skævt, man kan se en sok Og den reol er bestemt ikke pæn. Derfor var det nemmere for mig at fjerne alt på baggrunden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mariamiss6

Mon så ikke der er en billedhaj eller to der får lyst til at hjælpe dig igen

Man kan jo sagtens ændre gulvet hvis du vil, men måske bare lysne det meget, i stedet for at gøre væg og gulv ens i  farven... Så beholder man vel nok rumformen, så de ikke ser svævende ud (nåh bare et forslag tile vt. redigeringsnørder her inde )

JEG kan ikke arbejde med billeder, jeg ville helt sikkert bruge det halve af natten på det, og ikke fåe et godt resultat ud af det

jeg havde bare lyst til at give mit input

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

mariamiss6 skriver:

Mon så ikke der er en billedhaj eller to der får lyst til at hjælpe dig igen

Man kan jo sagtens ændre gulvet hvis du vil, men måske bare lysne det meget, i stedet for at gøre væg og gulv ens i  farven... Så beholder man vel nok rumformen, så de ikke ser svævende ud (nåh bare et forslag tile vt. redigeringsnørder her inde )

JEG kan ikke arbejde med billeder, jeg ville helt sikkert bruge det halve af natten på det, og ikke fåe et godt resultat ud af det

jeg havde bare lyst til at give mit input

Jeg er ski heller ikke god til det Kan trylle hele baggrundet væk men det er også det Reolen er svær at skære væk da den er så tæt op af sofie at det vil se underligt ud...

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

o1Mutte skriver:

Jeg er ski heller ikke god til det Kan trylle hele baggrundet væk men det er også det Reolen er svær at skære væk da den er så tæt op af sofie at det vil se underligt ud...

Men måske kan man kopiere noget af den gode baggrund ind i stedet for reolen jo  

Så at man kopierer et godt sted på den hvide baggrund, og "klistrer" hen over reolen

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

mariamiss6 skriver:

Men måske kan man kopiere noget af den gode baggrund ind i stedet for reolen jo  

Så at man kopierer et godt sted på den hvide baggrund, og "klistrer" hen over reolen

Øøøh måske Jeg aner bare ikke hvordan da jeg somsagt kun har paint og der er mulighederne ikke så store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.