Dreje et billede en smugle ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

o1Mutte

Ja jeg har jo taget et billede af ungerne, men desværre er det ene taget ''skævt''. Prøvede at rette det selv men er ikke tilfreds. Nogen der kan gøre det bedre ? Billede 1 er originalen, det andet er det jeg selv prøvede at rette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mariamiss6

Hmmm office 2007 har en funktion som gør at man kan vende og dreje billeder, men det ændrerj o nokikke det skæve perspektiv du har dig nu... Tror altså det meget bedre kan betale sig at tage et helt nyt billede....

Jeg synes i øvrigt det ser ud som om baggrunden er meget kunstig... Altså som om de er klistermærker på et hvidt papir, uden noget at stå på med fødderne.... 

Har du haft ændret baggrunden?

Anmeld

24. maj 2011

K&S

Ja jeg har jo taget et billede af ungerne, men desværre er det ene taget ''skævt''. Prøvede at rette det selv men er ikke tilfreds. Nogen der kan gøre det bedre ? Billede 1 er originalen, det andet er det jeg selv prøvede at rette.

Kan det her bruges?

Jeg synes dog, det ser FOR retoucheret ud, de ser ikke naturligt ud

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

mariamiss6 skriver:

Hmmm office 2007 har en funktion som gør at man kan vende og dreje billeder, men det ændrerj o nokikke det skæve perspektiv du har dig nu... Tror altså det meget bedre kan betale sig at tage et helt nyt billede....

Jeg synes i øvrigt det ser ud som om baggrunden er meget kunstig... Altså som om de er klistermærker på et hvidt papir, uden noget at stå på med fødderne.... 

Har du haft ændret baggrunden?

Ja har ændret baggrunden, for der lå bla en sok og man kunne se lidt af en computer reol

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

K&S skriver:

Kan det her bruges?

Jeg synes dog, det ser FOR retoucheret ud, de ser ikke naturligt ud

Ja det var meget bedre tak!

Ja men man kunne se en sok på gulvet og noget af en reol før :/ Det så ikke pænt ud.

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

o1Mutte skriver:

Ja det var meget bedre tak!

Ja men man kunne se en sok på gulvet og noget af en reol før :/ Det så ikke pænt ud.

Hmmm....

Altså, som billedet er nu, vil jeg bare lige sige, der ser det fuldstændig ud som om de svæver i, ja, hvid ingenting....

Det var mere hvis du ikke selv kunne se det jo

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

mariamiss6 skriver:

Hmmm....

Altså, som billedet er nu, vil jeg bare lige sige, der ser det fuldstændig ud som om de svæver i, ja, hvid ingenting....

Det var mere hvis du ikke selv kunne se det jo

kan godt se det, syntes dog det er pænere end før Ved ikke hvordan jeg skal lave det anderledes da jeg lavede det her i paint.

Anmeld

24. maj 2011

Isabella_mor

Versgod  

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

isabellamor skriver:

Versgod  

Tak

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

o1Mutte skriver:

kan godt se det, syntes dog det er pænere end før Ved ikke hvordan jeg skal lave det anderledes da jeg lavede det her i paint.

ud over de småting der var i baggrunden, som du ikke kunne lide, hvad var der så før?

Hvorfor prøver du ikke at lægge originalbilledet ind, måske er der en der kan fjerne det du vil have væk, uden at ødelægge formgivelsen i billedt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.