Bum, tror sq min jordemoder har taget fejl!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mira0911

A. skriver:

nix lægen aver alligevel ikke andet end veje dig måle maven og lytte til hjertet så det afhænger af dig hvis du føler dig tryk med at vente så betyder det ikke noget

Okey... Det bliver først i Juni som jm har skrevet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Nej så er det vel ikke nødvendigt...  

Du drikker da bare lige end masse vand på vej ned til lægen.. så skulle du gerne kunne aflevere en sjat... 

Jeg må prøve, men mon ikke.

Så bliver det sjovt og se om der igen igen er både hvide blodlemer og protein i.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg må prøve, men mon ikke.

Så bliver det sjovt og se om der igen igen er både hvide blodlemer og protein i.

Spændende... Der har ikke været noget i mit urin... Tjekker herhjemme selv også med de samme stix som de bruger ved jm... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Spændende... Der har ikke været noget i mit urin... Tjekker herhjemme selv også med de samme stix som de bruger ved jm... 

Hvorfor tjekker du det selv? Har du en mistænke om noget eller er det bare for at være sikker?

Sådan har det været hele graviditeten, så forstår ærligt ikke, hvorfor de teste mig, når de ved svaret er positiv. Tror også det er derfor de bliver lettet hver gang de ser mit utrolige flotte blodtryk. - Håber det forbliver lavt resten af graviditeten.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Hvorfor tjekker du det selv? Har du en mistænke om noget eller er det bare for at være sikker?

Sådan har det været hele graviditeten, så forstår ærligt ikke, hvorfor de teste mig, når de ved svaret er positiv. Tror også det er derfor de bliver lettet hver gang de ser mit utrolige flotte blodtryk. - Håber det forbliver lavt resten af graviditeten.

Simpelthen for at være sikker... Også fordi jeg tit render og skal tisse i løbet af dagen meget tit efter hinanden... Så i stedet for at sætte mig i bilen med en brækpose, tjekker jeg det hjemmefra, og hvis alt er fint, er den køretur sparet... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Simpelthen for at være sikker... Også fordi jeg tit render og skal tisse i løbet af dagen meget tit efter hinanden... Så i stedet for at sætte mig i bilen med en brækpose, tjekker jeg det hjemmefra, og hvis alt er fint, er den køretur sparet... 

Hmm skal man være obs på hvor tit man tisser? for det skal jeg hele tiden, gør det dog ikke så ofte, men jeg kan hver 5. minut.

Arh bøvler du stadig så meget med kvalmen? Øv.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Hmm skal man være obs på hvor tit man tisser? for det skal jeg hele tiden, gør det dog ikke så ofte, men jeg kan hver 5. minut.

Arh bøvler du stadig så meget med kvalmen? Øv.

Som gravid kan man ikke altid mærke om man har det blærebetændelse... Fik det da jeg ventede Julie, og var slet ikke klar over det... 

Ja jeg bøvler stadig med det... Så træls.. 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Som gravid kan man ikke altid mærke om man har det blærebetændelse... Fik det da jeg ventede Julie, og var slet ikke klar over det... 

Ja jeg bøvler stadig med det... Så træls.. 

Ja okay, det kan godt være man skulle overveje, at anskaffe nogle hjemmetest. Hvor finder man dem og til hvor meget?

Øv bøv, troede det var gået over. Håber lillepigen snart giver mor et par kvalme frie dage.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ja okay, det kan godt være man skulle overveje, at anskaffe nogle hjemmetest. Hvor finder man dem og til hvor meget?

Øv bøv, troede det var gået over. Håber lillepigen snart giver mor et par kvalme frie dage.

Jeg købte mine her  http://www.medshop.dk/product_info.php?cPath=96_47&products_id=232

Jaaa håber virkelig snart der kommer nogen dage hvor jeg slipper for det... eller bare resten af tiden... 

Anmeld

24. maj 2011

Sissel

Jeg tror ikke at det må blive meget senere end uge 25.. Min læge sagde ihvertfald at jeg ikke måtte være kommet meget senere end jeg gjorde ( kan ikke huske hvornår det var, men det må jo ha været senere end uge 25) idet jeg er rhesus negativ, og mit blod skal derfor tjekkes for at være sikker på at jeg ikke danner antistoffer over for barnet i maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.