Bum, tror sq min jordemoder har taget fejl!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Jemion

Jeg har lige været til den 2 graviditets undersøgelse hos lægen som de kalder 25 ugers undersøgelsen og jeg er 25+3 da jeg var til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Majeha

MoarJ skriver:

Okey...  Og der sker vel ikke noget ved at det først bliver i starten af Juni? 

I starten af juni er du jo også 25. Jeg var 1. gang i dag 12+0 og skal igen uge 25 og 32. 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ja det kan jeg da... 

Lægen tjekker urin, blodtryk, vægt, lytter evt. hjertelyd og laver evt et fosterskøn... Og svare på spørgsmål... 

Så når jeg skal til vækstscanning 2 timer før, så skal hun kun lave halvdelen? Håber hun bliver glad for den korte udgave, tihi.

Okay, jamen takker. Så må jeg heller huske en urinprøve - det har jeg glemt 100 gange inden

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Så når jeg skal til vækstscanning 2 timer før, så skal hun kun lave halvdelen? Håber hun bliver glad for den korte udgave, tihi.

Okay, jamen takker. Så må jeg heller huske en urinprøve - det har jeg glemt 100 gange inden

Halvdelen? 

Hun scanner vel det som hun skal? Skal selv til vækstscanning i uge 28... Tror det er meget forskelligt fra læge til læge om de laver fosterskøn... 

Urinprøve er vigtigt...  Plejer at drikke end masse vand inden... 

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Majeha skriver:

I starten af juni er du jo også 25. Jeg var 1. gang i dag 12+0 og skal igen uge 25 og 32. 

Altså læge ikke? 

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Jeg har lige været til den 2 graviditets undersøgelse hos lægen som de kalder 25 ugers undersøgelsen og jeg er 25+3 da jeg var til den

Okey... Og der sker vidst heller ikke lige det vilde ved at komme 3 dage senere eller før... 

Anmeld

24. maj 2011

Majeha

MoarJ skriver:

Altså læge ikke? 

Jo. Får først tid til  jm at vide til nf på fredag. 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Halvdelen? 

Hun scanner vel det som hun skal? Skal selv til vækstscanning i uge 28... Tror det er meget forskelligt fra læge til læge om de laver fosterskøn... 

Urinprøve er vigtigt...  Plejer at drikke end masse vand inden... 

Tænker, at når vi lige kommer fra scanning, så gider hun vel ikke lave fosterskøn og tjekke hjertelyd. (så det er lægen jeg snakker om, ikke scannings jordmoder )

Jamen jeg kan jo ikke huske det, jeg glæder mig da ALT or meget til scanningen, så glemmer sikkert 100 gange, at jeg ovrhovedet skal til læge.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Tænker, at når vi lige kommer fra scanning, så gider hun vel ikke lave fosterskøn og tjekke hjertelyd. (så det er lægen jeg snakker om, ikke scannings jordmoder )

Jamen jeg kan jo ikke huske det, jeg glæder mig da ALT or meget til scanningen, så glemmer sikkert 100 gange, at jeg ovrhovedet skal til læge.

Nej så er det vel ikke nødvendigt...  

Du drikker da bare lige end masse vand på vej ned til lægen.. så skulle du gerne kunne aflevere en sjat... 

Anmeld

24. maj 2011

A.

MoarJ skriver:

Okey...  Og der sker vel ikke noget ved at det først bliver i starten af Juni? 

nix lægen aver alligevel ikke andet end veje dig måle maven og lytte til hjertet så det afhænger af dig hvis du føler dig tryk med at vente så betyder det ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.