update på total rod i økonomien..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

GODT!

Og så lovede han dig vel at du ville få et kort hvor du IKKE kan trækker over? og han nægter dig fremover kassekredit

jeg er heldigvis en af dem der lærer af mine fejl, og skal aldrig mere have andet end et mastercard debit hvor jeg IKKE kan hæve over..

Og en kassekredit, hvad er det?? NEVER MORE siger jeg bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Skønt for dig!

Må jeg spørge dig hvilken bank du har?

Vi har en gæld på 17.000 som vi ikke kan låne penge/ få en kassekredit til i vores bank.

nu er det jo ikke kun banken men også rådgiveren det kommer an på.. Jeg skriver lige en PB med bankens navn for afslører min identitet overfor nogen der ikke skal vide det hvis jeg skriver bankens navn her..

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det er bare så dejligt at høre, når folk har en god oplevelse med sin bank. Positiv læsning

Og hvor er det bare skønt for dig

tror jeg har den bedste bank man kan få.. Jeg skifter ikke, og det hjælper jo også når man som kunde er 100% ærlig omkring sin økonomi.. det gør at banken stoler på en fordi man ikke udelader noget..

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

jeg er heldigvis en af dem der lærer af mine fejl, og skal aldrig mere have andet end et mastercard debit hvor jeg IKKE kan hæve over..

Og en kassekredit, hvad er det?? NEVER MORE siger jeg bare..

hah hvor er du god

Jeg er rigtig glad på dine vegne, gid jeg dog bare havde en bank der var så hjælpsom, så kunne jeg sgu hurtigt komme af med mine lån tror jeg

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Nemligt... hvor der spares, der handles... eller noget

de penge der i januar ikke går til forsikringer kan jo istedet ryge ind på lånet så det kan blive nedbragt..

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

hah hvor er du god

Jeg er rigtig glad på dine vegne, gid jeg dog bare havde en bank der var så hjælpsom, så kunne jeg sgu hurtigt komme af med mine lån tror jeg

HAHA.. lidt sjov skal jeg vel have ud af den her situation.. det er ikke ønskesituationen at have rod i økonomien når man har et lille barn så vil gøre alt der står i min magt for at få bragt det hele iorden..

Anmeld

25. maj 2011

smlmea

Dejligt at banken vil hjælpe,men jeg må altså lige rette dig lidt,for det er ikke RKI der putter renter på din gæld,men kreditorene,og det er også dem du skal have at i,da RKI ikke har det præcise beløb,da der kan være kommet flere renter/gebyr på,og RKI har kun det beløb kreditoren har indberettet,da de ville have dig registret,så fat i alle dine kreditore.

Anmeld

25. maj 2011

musse1

Anonym skriver:

Har idag snakket med min bankrådgiver angående min RKI registrering.. selvom han godt kunne følge mig i at blive stående, så fik han mig overtalt til at betale det hele ud og samle det nede i banken..

Fordi, at hvis jeg gør det, så falder mine forsikringspræmier med ca 20% i forhold til hvad de er på nu, og det er jo klart at foretrække.. Men jeg vil også slippe for alle de højre renter RKI sætter på..

så nu skal jeg ringe ind til dem imorgen, og have oplyst beløbet, og så skal jeg ringe i banken, og så bliver beløbet fundet dernede og så er jeg ude af RKI og så har jeg den bekymring mindre at tænke på..

hvor er det dejligt, at hører du har sådan en god bank, og er helt sikker på du har lært, af din fejl, alle mennekser kan fejle, det vigtigste er man retter op på det og tager ansvar, lige som du gør..

fedt at du lige spare på forsikringerne.

må man spørger vilken bank du har ? da vi snakker om at skifte bank, og måske det er en bank vi skulle overveje..

Anmeld

25. maj 2011

Carina:-)

Skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.