update på total rod i økonomien..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Har idag snakket med min bankrådgiver angående min RKI registrering.. selvom han godt kunne følge mig i at blive stående, så fik han mig overtalt til at betale det hele ud og samle det nede i banken..

Fordi, at hvis jeg gør det, så falder mine forsikringspræmier med ca 20% i forhold til hvad de er på nu, og det er jo klart at foretrække.. Men jeg vil også slippe for alle de højre renter RKI sætter på..

så nu skal jeg ringe ind til dem imorgen, og have oplyst beløbet, og så skal jeg ringe i banken, og så bliver beløbet fundet dernede og så er jeg ude af RKI og så har jeg den bekymring mindre at tænke på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Har idag snakket med min bankrådgiver angående min RKI registrering.. selvom han godt kunne følge mig i at blive stående, så fik han mig overtalt til at betale det hele ud og samle det nede i banken..

Fordi, at hvis jeg gør det, så falder mine forsikringspræmier med ca 20% i forhold til hvad de er på nu, og det er jo klart at foretrække.. Men jeg vil også slippe for alle de højre renter RKI sætter på..

så nu skal jeg ringe ind til dem imorgen, og have oplyst beløbet, og så skal jeg ringe i banken, og så bliver beløbet fundet dernede og så er jeg ude af RKI og så har jeg den bekymring mindre at tænke på..

Fedt !!!

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sikke da en dejlig bank du har...og held og lykke med det hele i fremtiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

GODT!

Og så lovede han dig vel at du ville få et kort hvor du IKKE kan trækker over? og han nægter dig fremover kassekredit

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Skønt for dig!

Må jeg spørge dig hvilken bank du har?

Vi har en gæld på 17.000 som vi ikke kan låne penge/ få en kassekredit til i vores bank.

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Det er bare så dejligt at høre, når folk har en god oplevelse med sin bank. Positiv læsning

Og hvor er det bare skønt for dig

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Fedt !!!

det er rigtig fedt ja.. og så er det endnu mere fedt at jeg kan spare 20% på mine forsikringer ved at komme ud af det..

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sikke da en dejlig bank du har...og held og lykke med det hele i fremtiden.

Kærligst
Sussie

min bank er rigtig god ja, og er glad for at jeg flyttede derover i sin tid..

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Fedt at du fik taget hånd om det.  til dig.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

det er rigtig fedt ja.. og så er det endnu mere fedt at jeg kan spare 20% på mine forsikringer ved at komme ud af det..

Nemligt... hvor der spares, der handles... eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.