Brokoperation :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Babydreng1

Ja hvis det generer dig, så endelig få det gjort, så det ikke bliver slemmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Miss T

Jeg tror, at du skal tage den lidt med ro og ikke høre for mange "dårlige" oplevelser. det et ambulant og foregår ved kikkertundersøgelse, når du kun har et lille brok, det vil sige, at du IKKE får et 7-10 cm lang og du får ikke clips, men blot en komprimerende forbinding. Tag joggingbukser med. Jeg vil formode at smerterne er lige som ved et kejsersnit fordi, at de har været inde og rode (når det ikke er større end det er) og det kan du sagtens overleve min ven

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Miss T skriver:

Jeg tror, at du skal tage den lidt med ro og ikke høre for mange "dårlige" oplevelser. det et ambulant og foregår ved kikkertundersøgelse, når du kun har et lille brok, det vil sige, at du IKKE får et 7-10 cm lang og du får ikke clips, men blot en komprimerende forbinding. Tag joggingbukser med. Jeg vil formode at smerterne er lige som ved et kejsersnit fordi, at de har været inde og rode (når det ikke er større end det er) og det kan du sagtens overleve min ven

Jo du har nok ret , og endda nok mindre smerter end v kejsersnit da de jo ikke skal rode min livmoder ind i det Tak søde ..

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Babydreng1 skriver:

Ja hvis det generer dig, så endelig få det gjort, så det ikke bliver slemmere

Det skal fixes , skal til scanning på torsdag  held og lykke

Anmeld

24. maj 2011

Miss T

Muffi<3 skriver:

Jo du har nok ret , og endda nok mindre smerter end v kejsersnit da de jo ikke skal rode min livmoder ind i det Tak søde ..

Jaa nok nærmere som om du har taget 100 mavebøjninger  de er jo hamrende dygtige i dag thank good for that.. Det skal nok gå rigtig godt.

Jeg får dyt i næste uge, så må jeg snart komme og drikke kaffe.

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Miss T skriver:

Jaa nok nærmere som om du har taget 100 mavebøjninger  de er jo hamrende dygtige i dag thank good for that.. Det skal nok gå rigtig godt.

Jeg får dyt i næste uge, så må jeg snart komme og drikke kaffe.

Jaaa du er mere end velkommen   kunne være super hyggeligt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.