Brokoperation :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Lady Marion <3

Mens jeg sidder her og prøver at komme mig over den første operation begynder jeg at spekulere på den 2   Jeg skal inden længe opereres for navlebrok   sidste tirsdag blev jeg opereret for hudkræft .. Nogle der er blevet opereret for navlebrok eller kender nogen ??

Har man mange smerter og læges det hurtigt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Lady Marion <3

Ingen ?? 

Anmeld

24. maj 2011

Diana...

Det kender jeg desværre ikke så meget til.

Men hvordan gik den første og kan man se noget nu her efter? 

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Det kender jeg desværre ikke så meget til.

Men hvordan gik den første og kan man se noget nu her efter? 

Fik fjernet sting i ansigtet i dag , der skulle plaster på igen og valgte ikke at se det før plasteret kom på   Det var vist ikke så pænt da det ikke var tørret op og vil hellere gå lidt i uvisheden .. Der skal først fjernes sting i modermærkerne næste onsdag og der får jeg svar på om der var noget i dem

Anmeld

24. maj 2011

Miss T

Hej søde, jeg tror, at du skal regne med at have "ondt" i maven, som når man har trænet for meget, det foregår jo ambulant, så det burde ikke være et større indgreb. Men forstår hvorfor du er nervøs.

Jeg har ikke prøvet det, men udfra hvad jeg kan se fra sygehusoplysningerne, er det nok i den dur.

Anmeld

24. maj 2011

Babydreng1

Jeg skal selv igennem det nu her, men jeg har en ven, som er blevet opereret for det. Man kommer vist hjem samme dag, og det foregår for det meste i fuld narkose. han gik hjemme fra arbejde ca en uge, og han sagde det gjorde rigtig ondt. man får et ar på ca 7-10 cm mener jeg, så man bliver clipset sammen til at starte med.

Håber du fik nogenlunde svar på dit spørgsmål

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Miss T skriver:

Hej søde, jeg tror, at du skal regne med at have "ondt" i maven, som når man har trænet for meget, det foregår jo ambulant, så det burde ikke være et større indgreb. Men forstår hvorfor du er nervøs.

Jeg har ikke prøvet det, men udfra hvad jeg kan se fra sygehusoplysningerne, er det nok i den dur.

Hej smukke  

Når ok , det ville jo være til at overleve   gud jeg er ved at gå op i limningen , duer ikke til sår , operationer og sutur

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Babydreng1 skriver:

Jeg skal selv igennem det nu her, men jeg har en ven, som er blevet opereret for det. Man kommer vist hjem samme dag, og det foregår for det meste i fuld narkose. han gik hjemme fra arbejde ca en uge, og han sagde det gjorde rigtig ondt. man får et ar på ca 7-10 cm mener jeg, så man bliver clipset sammen til at starte med.

Håber du fik nogenlunde svar på dit spørgsmål

puhaaa  håber da det var en stor brok han havde så .. Min er en lille graviditets brok . Er din stor ??

Anmeld

24. maj 2011

Babydreng1

Muffi<3 skriver:

puhaaa  håber da det var en stor brok han havde så .. Min er en lille graviditets brok . Er din stor ??

Ja mit er relativt stort, men det har ikke generet mig så meget før, som efter jeg har født, og det har så gjort til at selve blodgennemstrømningen ikke fungere optimalt længere, samt der kommer væske ud af navlen. så jeg har stortset ondt i maven hele tiden, så glæder mig meget til at det er overstået

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Babydreng1 skriver:

Ja mit er relativt stort, men det har ikke generet mig så meget før, som efter jeg har født, og det har så gjort til at selve blodgennemstrømningen ikke fungere optimalt længere, samt der kommer væske ud af navlen. så jeg har stortset ondt i maven hele tiden, så glæder mig meget til at det er overstået

Goshhh    din stakkel ,, ej må altså have mit ordnet før end det bliver værre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.