Første forsøg med shorts til Emilie:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Loa

Mette. skriver:

Tusind tak.

Hehe, jeg synes det er så hyggeligt at sy, efter jeg har fået ordentligt fat på hvordan man gør.

Jeg vil gerne sy til andre, men jeg har allerede tre par som skal syes, men hvis du er interesseret, vil jeg gerne sy til dig efter. Det bliver nok om et par uger hvis det er så. Jeg vil helst ikke have for mange bestilliger af gangen, så bliver det vidst for uoverskueligt for mig.

Årh det ville jeg da super gerne

Gør ikke noget Isabella lærer at gå først (Hun er tæt på nemlig)

Men du må meget gerne skrive når det er du har tid til det....

Kan sagtens forstå du ikke vil drukne i bestillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mette.

Loa skriver:

Årh det ville jeg da super gerne

Gør ikke noget Isabella lærer at gå først (Hun er tæt på nemlig)

Men du må meget gerne skrive når det er du har tid til det....

Kan sagtens forstå du ikke vil drukne i bestillinger

Fint, jeg sender dig en besked når jeg er færdig med de bestilliger jeg har. Jeg har også en masse stof du kan vælge mellem, men det kan vi lige tage til den tid.

Anmeld

25. maj 2011

Loa

Mette. skriver:

Fint, jeg sender dig en besked når jeg er færdig med de bestilliger jeg har. Jeg har også en masse stof du kan vælge mellem, men det kan vi lige tage til den tid.

Lyder godt.

Jubiiii

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Hvor er de bare søde!

Ku også godt være interesseret, men hva koster de ??

Anmeld

25. maj 2011

Mette.

Lou87 skriver:

Hvor er de bare søde!

Ku også godt være interesseret, men hva koster de ??

100 kr. op til størrelse 80 også porto hvis de skal sendes. Jeg kan ikke gøre det billigere, da der er en del stof i dem og de tager lang tid at lave.

Jeg vil gerne sy et par til jer, men som jeg skrev før, vil jeg helst ikke have for mange bestilliger af gangen, så det bliver nok ikke før om et par uger jeg får tid til at sy dem.

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Mette. skriver:

100 kr. op til størrelse 80 også porto hvis de skal sendes. Jeg kan ikke gøre det billigere, da der er en del stof i dem og de tager lang tid at lave.

Jeg vil gerne sy et par til jer, men som jeg skrev før, vil jeg helst ikke have for mange bestilliger af gangen, så det bliver nok ikke før om et par uger jeg får tid til at sy dem.

Oki, du må gerne skrive når du er klar igen, så kan jeg lige overveje det indtil da - for fine er de da

Anmeld

25. maj 2011

Mette.

Lou87 skriver:

Oki, du må gerne skrive når du er klar igen, så kan jeg lige overveje det indtil da - for fine er de da

Jeg skal nok lige give en besked når jeg er færdig med de her bestillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.