Første forsøg med shorts til Emilie:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mette.

Mor-til-asta-09 skriver:

Super fede.. gid man selv var så kreativ engang imellem

Tusind tak. Det var slet ikke så svært som forventet, blot tidskrævende, så det er bare at gå i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

Tusind tak. Det var slet ikke så svært som forventet, blot tidskrævende, så det er bare at gå i gang.

Kan ikke finde ud af at tænde en symaskine

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

Hvor er de søde

Og så med lommer ! Var det svært ? :b

Anmeld

24. maj 2011

Mor til L&S

Ej, hvor er de fine altså - hold op det er godt syet

Min Liva ville godt nok være lækker i sådan et par!!

Anmeld

24. maj 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Hvor er de søde

Og så med lommer ! Var det svært ? :b

Tak

Nej, slet ikke faktisk. Det der tog længst tid var at lave rynke-tråde i både top og i benene og få det til at passe med kanterne. Men det var slet ikke så avanceret som jeg havde troet. Lommerne er "bare" to stykker stof som er klippet som en lomme og syet på, sådan groft forklaret.

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Mette. skriver:

Tak Jeg er også ret stolt - det er første gang jeg har syet rynker og lommer, men det gik nu meget godt.

Og ballonshorts til voksne er også bare så fedt! 

Ja, du kan i hvert fald sagtens være stolt!
Haha, ja, ikke? Synes de er så fede. 

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Tak

Nej, slet ikke faktisk. Det der tog længst tid var at lave rynke-tråde i både top og i benene og få det til at passe med kanterne. Men det var slet ikke så avanceret som jeg havde troet. Lommerne er "bare" to stykker stof som er klippet som en lomme og syet på, sådan groft forklaret.

Nå , okay :b

Kunne være man skulle prøve

Anmeld

24. maj 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Nå , okay :b

Kunne være man skulle prøve

Mønstret er fra Stof2000 og modellen hedder "Debbie" - det kostede kun 35 kr., så det er jo værd at give det et forsøg
Jeg er så heldig at have en virkelig dygtig svigermor, så hun assisterede lidt til hvordan det skulles syes sammen, så hvis du giver dig i kast kan du bare skrive, så skal jeg forsøge at hjælpe, hvis det bliver for svært  

Anmeld

24. maj 2011

h_bernie

Mega søde shorts - virkelig søde på de der små stænger

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Mønstret er fra Stof2000 og modellen hedder "Debbie" - det kostede kun 35 kr., så det er jo værd at give det et forsøg
Jeg er så heldig at have en virkelig dygtig svigermor, så hun assisterede lidt til hvordan det skulles syes sammen, så hvis du giver dig i kast kan du bare skrive, så skal jeg forsøge at hjælpe, hvis det bliver for svært  

Iih .. Hvor ville jeg gerne have en stof2000 her i byen i stedet for stof & stil ! :b

Er lige igang med projekt "slage til kravlegård" :p Og det kommer vist til at trække lidt ud

Men det kan være jeg får brug for hjælp en dag  Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.