Kan man tillade sig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Ja, det er jo det....det er dælme heller ikke svært...de første måneder havde jeg slet ingen kontakt, men jeg kan godt nu, altså se ham og tale pænt og det synes jeg jo er vigtigt for mine børn, men han skal ikke stå her i mit hjem.

Det er nemlig rigtigt vigtigt for børn at forældrene kan tale pænt sammen. Jeg har tit stået midt i en åben krig mellem mine forældre og det er slet ikke sjovt Nu kan de heldigvis tale pænt med hinanden og det er bare rigtig dejligt selvom far ikke bliver inviteret på kaffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Det er nemlig rigtigt vigtigt for børn at forældrene kan tale pænt sammen. Jeg har tit stået midt i en åben krig mellem mine forældre og det er slet ikke sjovt Nu kan de heldigvis tale pænt med hinanden og det er bare rigtig dejligt selvom far ikke bliver inviteret på kaffe

Det har bestemt heller ikke altid været sådan....der har været nogle omstændigheder men efter jeg kom væk er det hele blevet rigtig godt...faste aftaler og kun snak om børnene..

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Det har bestemt heller ikke altid været sådan....der har været nogle omstændigheder men efter jeg kom væk er det hele blevet rigtig godt...faste aftaler og kun snak om børnene..

Det er også sådan det skal være Så længe det fungere for jer og for børnene er det jo det vigtigste  

Min kæreste har to piger med to forskellige. Den ældstes mor kan han bare ikke med i længere tid af gangen, og det er bare rigtig træls   Heldigvis går det ikke ud over pigen.

Men den yngstes mor er vi tit hjemme ved og får kaffe og nogen gange aftensmad og det er bare super dejligt, både for os, og især for tøsen.

Så så længe det fungere er det vel ligemeget hvordan man gør tingene.

Anmeld

24. maj 2011

2721

Miss T skriver:

JA!

Enig!
Ville dog ikke selv have modet til det

Anmeld

24. maj 2011

MetteT

Selvfølgelig kan du det...

Men må jeg spørge hva der er sket mellem jer? Syns at jeg kan huske, godt nok for laaaaaang tid siden, at i havde et godt forhold?

Knus Mette

Anmeld

24. maj 2011

MetteT

Eva. skriver:

Hov, havde ikke lige læst dette...

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Det er også sådan det skal være Så længe det fungere for jer og for børnene er det jo det vigtigste  

Min kæreste har to piger med to forskellige. Den ældstes mor kan han bare ikke med i længere tid af gangen, og det er bare rigtig træls   Heldigvis går det ikke ud over pigen.

Men den yngstes mor er vi tit hjemme ved og får kaffe og nogen gange aftensmad og det er bare super dejligt, både for os, og især for tøsen.

Så så længe det fungere er det vel ligemeget hvordan man gør tingene.

Ville ønske det havde været anderledes her, men det tør jeg ikke...jeg har haft kæmpet for det i 3½ år og det var bestemt ikke godt for hverken mig eller drengene...så ja, man må jo afstemme virkelighed og ønsker...

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Eva. skriver:

jeg skal have skiftet elmåler og har fået brev om at jeg skal ringe og få en tid....nu er det bare sådan at min x arbejder for det firma som skifter målere og jeg ønsker på ingen måde at han skal ind i mitg hjem....kan man mon godt ringe og bede om at det ikke er ham der kommer og udskifter den eller?

Ja da, det er da en ærlig sag... Og du bestemmer nu en gang, hvem du vil have ind i dit hus... Så jeg synes helt klart, at du skal ringe og sige det, som det er..

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Ville ønske det havde været anderledes her, men det tør jeg ikke...jeg har haft kæmpet for det i 3½ år og det var bestemt ikke godt for hverken mig eller drengene...så ja, man må jo afstemme virkelighed og ønsker...

Der er ikke andet og gøre nej  

Det er jo heller ikke godt at du køre dig selv ned over det. Det hjælper bestemt ikke hverken dig eller dine drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.