Kan man tillade sig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Aves.

jeg skal have skiftet elmåler og har fået brev om at jeg skal ringe og få en tid....nu er det bare sådan at min x arbejder for det firma som skifter målere og jeg ønsker på ingen måde at han skal ind i mitg hjem....kan man mon godt ringe og bede om at det ikke er ham der kommer og udskifter den eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mette 28

Det ville jeg da helt sikkert gøre, du har jo helt sikkert en god grund til du ikke vil have ham ind i dit hjem og de må have flere til at arbejde for dem, som kan skifte din elmåler...

Anmeld

24. maj 2011

quindelist

Ja selvfølgelig kan du det.

Anmeld

24. maj 2011

Miss T

JA!

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Tak, piger...så ringer jeg altså i morgen og siger at de ikke skal sende ham...

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Jeps det kan du sagtens! Jeg havde heller ikke lukket en eks ind jeg ikke vil ha ind. Bare sig det som det er, det forstår de sikkert nok.

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Jeps det kan du sagtens! Jeg havde heller ikke lukket en eks ind jeg ikke vil ha ind. Bare sig det som det er, det forstår de sikkert nok.

Nej vel, jeg synes det er rigeligt at skulle tale pænt til ham når han henter børn... kan simpelthen ikke have ham herind...aldrig..

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Nej vel, jeg synes det er rigeligt at skulle tale pænt til ham når han henter børn... kan simpelthen ikke have ham herind...aldrig..

Det kunne jeg godt forestille mig. Jeg har flere hvor jeg hellere vil kratte øjnene ud på, end at tale pænt til (er bartender, så møder en del jeg helst var foruden) Men man er vel voksen og prøver at opføre sig sådan

Anmeld

24. maj 2011

Mumto3

Ja, det mener jeg bestemt også godt du kan!!!

Når vi bruger håndværkere så beder jeg da også tit bestemte om at komme....eller IKKE at komme! -og det er ikke fordi vi kender dem eller de er x'er eller noget andet. Der er bare nogle håndværkere vi bedre kan lide end andre

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig. Jeg har flere hvor jeg hellere vil kratte øjnene ud på, end at tale pænt til (er bartender, så møder en del jeg helst var foruden) Men man er vel voksen og prøver at opføre sig sådan

Ja, det er jo det....det er dælme heller ikke svært...de første måneder havde jeg slet ingen kontakt, men jeg kan godt nu, altså se ham og tale pænt og det synes jeg jo er vigtigt for mine børn, men han skal ikke stå her i mit hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.