Secrets skriver:
HAha, nej du har skam den forkerte opfattelse
Jeg kom ind på kvote to
Mit almindelige snit var 8 komma et eller andet uden den der bonus, men mit kvote 2 snit var meget højt. Under kvote to på psykologi valgte de nogle bestemte fag ud, som de tog snittet af, i stedet for at tage snittet af ALLE de fag man havde været oppe i, og de fag de to, var tilfældigvis dem, som jeg havde klaret mig bedst i (Psykologi, biologi og matematik mener jeg det var + noget andet). Jeg kom ikke ind på psykologi første år jeg søgte, fordi jeg kun søgte kvote 1
Jeg har altid givet den en skalle i dag fag jeg kunne lide, men de andre har jeg bare klaret mig jævnt, fordi jeg synes de var kedelige og ikke gad ligge energien i dem 
Ej, jeg er sikker på du nok også skal bestå i det mindste! Andet kan jeg slet ikke forestille mig, du skal bare give den max gas med læsningen! Sad lige og overvejede at komme med råd til din oplæsning, men jeg har faktisk helt glemt hvordan gym var ift. uni, så jeg er ikke til megen hjælp!
Ej! Jeg troede noget helt andet
Men okay, jeg ser sådan på det, at man skal slappe af - ellers går man kold. Og jeg vil hellere tage det lidt med ro her i gym, så jeg har overskud til min videregående uddannelse. Men hvor er det dejligt for dig, at du kom ind på kvote 2 så! 
Jeg har gjort præcis det samme som dig. Jeg har slappet af i de fag jeg ikke rigtig gad. nok bare lidt mere end dig, har faktisk kun givet den en skalle i 1 fag, og det var old
Jeg startede ud med at være på grænsen til at dumpe alle fag i 1. g, så blev jeg klogere på at jeg skulle lave noget i 2.g og i 3.g gav jeg den en chance i alle fag, så jeg ligger ret jævnt. Men desværre har matematik og fysik smadret den for mig, og så billedekunst (JA, noget så nemt som billedekunst!!) fordi det var i 1.g hvor jeg ikke lavede en skid
det er jeg ret bitter over.
Jaa, jeg skal sgu nok bestå - er ret afslappet omkring det
Jamen, jeg gør faktisk noget som mange synes er sært! Jeg læser som det passer mig. Jeg arbejder betydeligt bedre når jeg er presset, men jeg SKAL have læst op jo, så jeg tager den med ro. I foregårs kom jeg slet ikke udenfor, der fik jeg så også læst tre forløb i samfundsfag. så jeg skal bare tage mig sammen 
Jeg har så valgt KUN at læse og IKKE tage noter, fordi det er 24-timers. Så jeg vil ikke bruge tid og energi på at tage noter nu.